piątek, 16 sierpnia 2013

Szampon małej księżniczki.

Moja latorośl to wielka gadżeciara :) Uwielbia wszelakie błyskotki i oczywiście ciekawe opakowania kosmetyków, ( chyba ma to po mnie :)). Nie zdziwiłam się więc, że do gustu przypadł jej pewien niemiecki szampon, który otrzymałyśmy od drogerii ABC- URODA. Z resztą same zobaczcie że wygląda naprawdę atrakcyjnie, a pachnie...
abc-uroda.com
Prinzessin Sternenzauber 2in1 Shampoo
Delikatny szampon z odżywką z proteinami jedwabnymi.



Pojemność: 200ml
Cena: o cenę i dostępność kosmetyku proszę pytać mailowo obsługę drogerii :)
Skład:
Moja opinia:
W tym momencie ubolewam nad tym, że nie mieszkam bliżej niemieckiej granicy :) Wtedy dostęp do takich perełek miałabym mocno ułatwiony. No cóż, pozostają mi zakupy przez internet do których coraz bardziej się przekonuje. Ale powróćmy do sedna sprawy. Bajkowa buteleczka szamponu od razu wzbudziła ciekawość u mojej Elwirki. Zakrętka w kształcie korony, na etykietce księżniczka, brokatowe nadruki, nie dziwię się, że mała porwała mi kosmetyk i od razu stwierdziła ,,To moje!,, Zapach oczarował nie tylko małą, ale także i mnie. Jest mocno owocowy, dokładniej mango - brzoskwinka. Co ważne ten przyjemny aromacik jest wyczuwalny na włosach nawet w następny po umyciu dzień. Do tej pory nie miałyśmy tak mocno i przyjemnie pachnącego szamponu. Konsystencja odpowiednio gęsta, w kolorze różu z lekkim perłowym odcieniem. Ze względu na taką fakturę, szampon jest naprawdę wydajny i wystarczy na wiele myć. Pieni się odpowiednio. 
Nie wiem czy wszystkie dzieci są tak niecierpliwe jeśli chodzi o rozczesywanie włosów, czy tylko moja przebija wszelkie granice. Nie mogę nawet odrobinę jej pociągnąć bo zaraz wybucha krzyk i płacz. Po umyciu głowy jak się pewnie domyślacie ... masakra. Z ciekawością więc podeszłam do testów tego szamponu jeśli chodzi o kwestię rozczesywania. Na szczęście nie zawiodłyśmy się i szczotkowanie po umyciu głowy szamponem Prinzessin, przebiega bezproblemowo. Pasma nie są splątane, ani też twarde i sztywne. Ogólnie włoski są mięciutkie w dotyku, błyszczące. Fakt ważny dla małych brzdąców- szampon nie szczypie w oczy :) Jest to produkt 2 w 1, więc nie ma potrzeby używania dodatkowo odżywki. W taki oto sposób mamy mniej butelek w łazience i oczywiście nie musimy wydawać pieniędzy na kolejny kosmetyk. Myślę, że warto zapoznać maluchy z tą niemiecką serią. Na stronie drogerii znajdziecie jeszcze płyn do kąpieli z skrzącymi drobinkami. Gorąco zachęcam do zakupu ! 

ABC- URODA (klik) , FB (klik)

5 komentarzy:

  1. Też go używałyśmy i jesteśmy zachwycone.
    ps. Moja córcia już na sam widok szczotki zaczyna płakać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wspomnę o czesaniu bo to temat rzeka :( ale u nas takie szampony odpadają u nas jedynie delikatne bo skóra głowy u obu niezbyt dobrze reaguje na szampony

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger