poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Szkolny niezbędnik.

Wyobraźcie sobie, że moja córka potrafi przerzucić w ciągu roku szkolnego 5, 6 piórników. Bo ten się pomazał, bo nie mieści w sobie wszystkich niezbędnych drobiazgów, albo po prostu się znudził. Ten który Elwira otrzymała od Lime, mam nadzieję że spełni jej wymagania i posłuży na dłużej.

( KOSMETYCZKA)
Cena: ok. 35 zł.
Wymiary: 114 x 238 x 63 mm
Moja opinia:





Color Freedom to linia marki Style Me Up. Gama produktów obejmuje różnego rodzaju, piórniki, torby, plecaki, kosmetyczki itp. do samodzielnego ozdobienia. W zestawie zawarty został także marker do kolorowania. W naszym przypadku piórnik ma mieć kolor zielony i taki jest w końcowym efekcie :) Imitacje kwiatowe na piórniku będą pasować dziewczynkom idealnie, a sama frajda z malowania tkaniny jest naprawdę ogromna. Pamiętam, że gdy ja chodziłam do szkoły namiętnie bazgrałam po swoim ,,tragarzu,, kredek :) Obecnie córka robi to samo, tyle że z czystym sumieniem jej na to pozwalam. Tkanina z której został wykonany piórnik nie przemaka pod działaniem pisaka. Ogólnie jest on bardzo pojemny i pomieści pokaźną ilość szkolnych drobiazgów. Oczywiście jest zasuwany na solidny zamek by nic z wnętrza nie wypadło. Można go także wykorzystać jako kosmetyczkę, chociaż moja Elwira uważa że jest to piórnik i koniec dyskusji :) Nowy nabytek bardzo jej się podoba i aktualnie przebywa w plecaku czekając na szkolny debiut! 

Podobają Wam się takie kreatywne gadżety ? 
Zapraszam także na FB Lime, gdzie często organizowane są konkursy. A nóż, uda się wygrać podobny piórniczek :) 

8 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger