niedziela, 11 sierpnia 2013

Ciekawy, zaskakujący i unikalny kolor lakieru do paznokci :)

Chciałabym Wam pokazać pewien lakier, który otrzymałam od firmy PAESE na spotkaniu blogerskim w Krakowie. Ciężko jest mi dokładnie określić kolor, więc może Wy pomożecie ? :) Dla mnie to taka limonka, ale w sumie nie do końca ...


Od producenta:
Formuła podwójnie kryjąca, szybkoschnąca i super błyszcząca. Zapewnia łatwą aplikację i spójną konsystencję.
Nanocząsteczki ceramiczne przedłużają trwałość i stabilność koloru nawet po długim czasie noszenia.
Pojemność: 9 ml
Cena: 15,90 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Lakier posiada wygodny pędzelek pozwalający na precyzyjne pomalowanie paznokci bez konieczności nanoszenia poprawek zmywaczem na skórkach z boku :) Ma dość nietypowy kolorek, ale czasem z barwami na paznokciach warto zaszaleć. W końcu mamy czas wakacji :) 
Podczas malowania nie dostrzeżemy smug, ale w moim przypadku konieczne było nałożenie dwóch warstw. Schnie błyskawicznie i nie musimy przez długi czas machać łapkami w powietrzu :) Lakier świetnie błyszczy i o dziwo wytrzymał na moich paznokciach... aż 4 dni ! A trzeba zaznaczyć, że nie oszczędzałam swoich rąk. Traktowałam je codziennie dużą dawką wody, środków piorących i czyszczących.
Co do ceny to nie ukrywam, że lakier nie należy do gamy tych najtańszych, ale patrząc na jego trwałość jestem w stanie wydać więcej pieniędzy by nie zmagać się z problemem odrywających się płatów emalii. Dla mnie produkt godny polecenia. 

Zapraszam na stronę firmy Paese (tutaj) 

4 komentarze:

  1. u mnie tak długo nie wytrzymał a u córek to już nie wspomnę ale kolorek ma super

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek, tej firmy lubię bazę pod cienie. lakierów nie miałam ale skusiłabym się na piaskowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Cztery dni! Żaden na moich paznokciach tyle nie wytrzymał

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger