czwartek, 15 sierpnia 2013

Krem Ziaja od JM Spa & Wellness.

Kremy do rąk Ziaja są mi bardzo dobrze znane i mam wśród nich nawet ulubieńca. To ten z serii ,,Kozie mleko,, w takiej płaskiej tubeczce. Kiedy otrzymałam paczkę od JM SPA & WELLNESS, ucieszyłam się ,że dorzucono kosmetyki właśnie tej firmy. Radość jednak była krótkotrwała...

Od producenta:
Intensywne nawilżanie skóry rąk:
-narażonych na częsty kontakt z detergentami·
-zniszczonych nadmiernym opalaniem, również w solarium

Działanie
-Nawilża oraz zapobiega wysuszaniu naskórka.
-Doskonale zmiękcza i uelastycznia skórę.
-Skutecznie likwiduje uczucie szorstkości.

Sposób użycia
Krem nanieść na umytą skórę dłoni i delikatnie wmasować. Stosować kilka razy dziennie.
Skład:

Pojemność: 100 ml
Cena: 3,90 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Umieszczenie kremu w tubce z zakrętką nie jest dobrym rozwiązaniem. Zakręcić opakowanie po nakremowaniu rąk graniczy z cudem... Kilka razy wypadło mi już z dłoni na podłogę, ale na szczęście nic mu się nie stało. Konsystencja jest taka, że czasem mam jednak ochotę samoczynnie upuścić kosmetyk. Dosłownie zlewa się z rąk i trzeba szybko uporać się z roztarciem białej masy na skórze. Na szczęście wszystko wchłania się migiem i nie pozostawia po sobie tłustego filmu. Jeśli chodzi o zapach to jest on naprawdę miły, delikatny ( kwiatowy), ale przyjemność płynąca z jego wąchania nie trwa długo...

Według producenta krem ma skutecznie nawilżać i zapobiegać wysuszaniu naskórka. Oczywiście nawilża, ale efekt jest jak dla mnie znikomy i krótkotrwały... Musiałabym wciąż nosić przy sobie tubkę kosmetyku i ciągle nim smarować swoje łapki. Od kremu wymagam by nadał mojej skórze gładkości, zlikwidował uczucie szorstkości na dłużej. Nie mam czasu na to, by co chwilę sięgać po krem do rąk. Może kosmetyk sprawdzi się w przypadku mniej przesuszonej i podrażnionej skóry, dla mnie jednak jest na straconej pozycji... Ze względu na rzadką konsystencję jest mało wydajny, na szczęście ratuje go niska cena.  

Zapraszam na stronę JM Spa & Wellness (tutaj) i na FB (tutaj)

Stosowałyście kiedykolwiek ten krem ? Co o nim myślicie ? 

6 komentarzy:

  1. ogolnie dobry i tani krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic specjalnego po prostu, a myślałam że w tym przypadku Ziaja mnie nie rozczaruje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby krem do rąk ale jednak wady ma ... też nie lubię takich tubek odkręcanych w tego typu kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka konsystencja może napsuć nerwów!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger