sobota, 10 sierpnia 2013

Znacie Sampler.pro ?

Strona główna
Bodajże w lutym na zaprzyjaźnionym blogu znalazłam informację o ruszeniu nowego przedsięwzięcia internetowego, pozwalającego zarejestrowanym użytkownikom testować próbki produktów, otrzymywać gadżety i zniżki. Zarejestrować się trzeba było ( oczywiście nadal można), na stronie Sampler.pro. Wystarczyło wypełnić formularz i uzbroić się w cierpliwość. Niestety wielu osobom nadszarpnięto ową cechę i znaczna część osób wątpi w istnieje wspomnianego Samplera. Niby strona jest, na Facebooku również, ale paczki nikt nie otrzymał. STOP! Ja otrzymałam ! Sampler z chęcią podsyła blogerom dostępne próbki. Nie ja pierwsza jako blogerka coś od nich dostałam. Chcecie zobaczyć co ?

Sampler uraczył mnie torbą na zakupy z firmowym logiem. Nie powiem była mi strasznie potrzebna bo obecnie całkowicie zrezygnowałam z noszenia zakupów w tzw. jednorazówkach. Jest poręczna i ... budzi ciekawość wśród innych pań w sklepie :)
Obdarowano mnie także próbką kultowej pomadki Carmex ( wiśniowa). Próbka ma dość pokaźną pojemność, a więc na kilka aplikacji kosmetyku wystarczyło. Miałam swego czasu wersję miętową, ale wiśniowa także należy do udanych. 
Nie zabrakło i szminek, przyjaciółek kobiety. Dostałam dwie, z tym że ta po prawej ma dla mnie bardziej pasujący kolor. Ładnie pachną :)

Są i próbki perfum firmy Oriflame:  
CRAZY KIWI
Pachną obłędnie. Kwiatowo i tak delikatnie. Będą idealne dla młodych dziewczyn


MONACO CHIC ! VOYAGE VOYAGE
To zdecydowanie cięższy zapach, pudrowy przeznaczony raczej na wieczór.


Tak więc mam dla Was dowód, że Sampler.pro naprawdę istnieje. Mam nadzieję, że w przyszłości rozkręcą się z wysyłką i już niebawem każda z Nas będzie miała możliwość otrzymania paczuszki, gdzie nadawcą będzie właśnie wspomniana firma. No i że próbek będzie o wiele, wiele więcej :) 

A jak wygląda cała procedura otrzymania paczki ? Oto co piszą m.in. na Facebooku i stronie firmowej :

Sampler.pro pozwoli Ci otrzymywać zupełnie za darmo próbki produktów, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom. Dzięki nam, bez wychodzenia z domu, zapoznasz się z nowościami na rynku. Nie zwlekaj - już teraz wypełnij formularz rejestracyjny i dołącz do grona szczęśliwych Użytkowników Sampler.pro!

Sampler.pro w skrócie:
1. Rejestrujesz się i wypełniasz formularz.
2. Sprawdzamy dostępność ofert i próbek oraz wyszukujemy te, którymi możesz być zainteresowany – ten proces może trochę potrwać.
3. Kompletujemy dla Ciebie przesyłkę na podstawie informacji, które nam przekażesz.
4. Wysyłamy do Ciebie przesyłkę – zupełnie za darmo – pokrywamy wszystkie koszty związane z wysyłką.
5. Proces rozpoczyna się na nowo od punktu drugiego, bo…
… Sampler.pro to nie jedna przesyłka – to niekończąca się możliwość testowania produktów i korzystania z najlepszych ofert – przesyłki będą wysyłane niezwłocznie po skompletowaniu idealnego zestawu dla Ciebie!

Naszą misją jest zmniejszanie dystansu pomiędzy klientami a producentami i usługodawcami. Rejestracja na Sampler.pro pozwoli Ci otrzymywać zupełnie za darmo próbki produktów, które odpowiadają Twoim zainteresowaniom. Dzięki nam, bez wychodzenia z domu, zapoznasz się z nowościami na rynku. Nie zwlekaj - już teraz wypełnij formularz rejestracyjny i dołącz do grona szczęśliwych Użytkowników Sampler.pro! 

Rejestrujcie się (tutaj) 

6 komentarzy:

  1. Dawno się zapisałam, ale jakoś baaaaardzo długo im schodzi czasu na to kompletowanie zestawów próbek...

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne ale szkoda że tak mało

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem tam od dawna i nic nie dostałam nadal. A przecież paczkę powitalna miał dostać każdy!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zarejestrowałam się dzisiaj zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się zarejestrowałam rok temu i nic nie dostałam do dzisiaj...obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://swiat-zapracowanej-mamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger