sobota, 3 sierpnia 2013

Pomidorówka jak u babci :)

Czuję się dziś o wiele lepiej, ból mięśni minął, a więc mogłam się zabrać za jakieś szybkie pichcenie jedzonka. Postanowiłam, że przygotuję moim żarłokom zupę firmy Sys. W końcu poprzednia botwinka była przepyszna i mąż ciągle się dopomina o więcej!

Sposób przygotowania:
Skład:
Waga: 95 g 
Cena: 4,79 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:

Po otwarciu opakowania, przeraziłam się ... Przecież tego ryżu nie wystarczy nawet dla mnie. Jednak podczas gotowania wiedziałam już, że zupką naje się spokojnie cała moja rodzina. Ryż pęcznieje i na końcu jest go naprawdę dużo. Oczywiście pomidorówka należy do moich ukochanych zup. Najlepszą robi babcia, lecz ta od Sys niczym nie odbiega od oryginału :) 
Jest lekko kwaskowata, ale łyżka śmietany na talerz, załatwi całą sprawę. Sposób przygotowania jest banalnie prosty, a i dodatkowe składniki do zupy, każda ma na pewno w swoich kuchennych szafkach. Czyli mówiąc w skrócie, nowa wersja zupy pomidorowej zasmakowała mojej rodzinie i póki co nie męczymy babci by przygotowała nam cały garnek takiego jedzonka. Wystarczy iść do sklepu i kupić danie gotowe Sys. Polecam :)

Zapraszam na stronę firmy (tutaj) i tradycyjnie na FB (tutaj)

12 komentarzy:

  1. uwielbiam pomidorowa z ryzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja ulubiona zupka :-) Na opakowaniu jest napisane, że wystarcza na dwa talerze, a jak to jest w praktyce? :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wystarczyło spokojnie na dwa talerze,ale dla większych głodomorków porcja może być zbyt mała :)

      Usuń
  3. moja ulubiona,ja dziś jadłam szczawiową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zupka, świetne są ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  5. ulubiona zupa moich dziewczyn z tym,że ostatnio całkiem przerzuciły się na literkowy makaron

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomidorową uwielbiam.Z tej firmy mam koperkową,niedługo ugotuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dziecko mogłoby się żywić samą pomidorową. Ciekawe czy Karmelkowi by ta właśnie podeszła?

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam przyjemność testować tą samą zupkę - pyszna jest - zwłaszcza po dodaniu śmietany.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger