sobota, 24 stycznia 2015

O takim jednym mleczku do demakijażu.

Pogoda dziś paskudna, więc spacerów nie polecam. W zamian za to, usiądźcie wygodnie i przeczytajcie moją recenzję kolejnego kosmetyku od firmy Fitomed.


MLECZKO ZIOŁOWE NAWILŻAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCE 2 W 1 DO DEMAKIJAŻU (LUKRECJA I SZAŁWIA)



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 200 ml
Cena: 9.50 zł
Moja opinia:
Ja i mleczko do demakijażu, to rzadko spotykany duet. Do usuwania makijażu zwykle używam płynów micelarnych czy toników. Z mleczkami mam niemiłe skojarzenia, więc pewnie jesteście ciekawe dlaczego skusiłam się jednak na wypróbowanie tego. Powód jest prosty - kosmetyki Fitomed darzę niesłabnącą sympatią i postanowiłam dać szansę ich mleczku ziołowemu. Buteleczka produktu jakoś nie wyróżnia się z tłumu, ale ma też w sobie to coś, co przekonuje. Mnie na przykład opakowanie przeniosło w dawne czasy, kiedy o barwnej i fikuśnej oprawie kosmetyku, można było tylko pomarzyć. Tutaj mamy jeszcze odpowiedni do charakteru produktu dozownik, więc do niczego przyczepić się nie mogę. 


Konsystencja typowa dla mleczek, niezbyt lejąca, ale też nie gęsta. Zapach o dziwo, wcale nie jest ziołowy. Według mnie stanowi udane połączenie kwiatowej woni i lekko mydlanych nut. Super sprawa :) 


By usunąć makijaż, wystarczą mi dwa waciki na które nanoszę dwa sporej wielkości kleksy mleczka. Przecieram twarz i gotowe ! Żadnych pozostałości pudrów, podkładów i innych cudów. Buzia się nie świeci, nie jest dodatkowo uraczona tłustą, klejącą warstwą. Mam pewność, że skóra została idealnie oczyszczona, odświeżona i pozbawiona resztek kolorowych kosmetyków. Jeśli chodzi o demakijaż oczu, to tutaj musicie użyć innego specyfiku. Tym mleczkiem nie sięgajcie w tak wrażliwe okolice twarzy, ponieważ zostaniecie zaskoczone nieprzyjemnym szczypaniem. Aczkolwiek producent wcale nie wspomina o demakijażu oczu, więc wszystko wybaczam.
Mleczko nie ściąga skóry, nie wysusza, nie zapycha i nie wywołuje nalotu krostek. Radzi sobie dobrze z trwałymi kosmetykami kolorowymi, nie wymaga intensywnego pocierania, w celu usunięcia makijażu. Jeśli chcecie go wypróbować, możecie być pewne, że nie wyrzucicie pieniędzy w błoto. Ja, przeciwniczka mleczek, z produktu Fitomed jestem zadowolona :)

Sponsorem recenzji jest www.Fitoteka.pl - sklep patronacki firmy Fitomed


3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger