niedziela, 18 stycznia 2015

Roko Eco - biedronkowe odkrycie.

Jeszcze w ubiegłym roku, od Roko Eco otrzymałam przesyłkę m.in. z ich płynem uniwersalnym. Pech chciał, że wykorzystałam produkt i zapomniałam o nim napisać;) W międzyczasie zakupiłam kolejną butelkę płynu w Biedronce i dziś, obowiązkowo, zamierzam go wam przedstawić.


ROKO ECO, PŁYN UNIWERSALNY




Od producenta:

Pojemność: 500 ml
Cena: ok. 10 zł
Moja opinia:
Płyn otrzymujemy w przeźroczystej, odpowiednio wyprofilowanej butelce z atomizerem. Dozownik ani razu mnie nie zawiódł, rozpyla odpowiednią ilość środka, nie strzela pianą na prawo i lewo. Zapach tego typu produktów, zwykle bywa drażniący, duszący i ogólnie nieprzyjemny. U płynu Roko Eco nie wyczuwamy praktycznie nic. Mamy więc coś specjalnego dla osób z alergią. 
Płyn uniwersalny wykorzystywałam w różnoraki sposób. Czyściłam nim blaty kuchenne, okap, płytki i lustra w łazience, oraz okna. W każdym z tych przypadków płyn mnie nie rozczarował. Nie pozostawia smug, nie niszczy powierzchni na którą działa. Niestety kamień, to nie jego bajka, ale myślę, że poradzi sobie z typowymi, codziennymi zabrudzeniami, powstającymi w naszym domu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger