piątek, 16 stycznia 2015

Shaker MixMaster.

Od dłuższego czasu poszukiwałam dobrej jakości shakera. Miałam kilka takich, które po dwóch, trzech użyciach nie nadawały się już do niczego. Zakrętka nie była szczelna, mieszany płyn brudził ręce i wszystko wokół mnie. Zrezygnowana, zaprzestałam poszukiwań. Jakież było moje zdziwienie i wielka radość, gdy od Fitchoice, przywędrował do mnie nowy shaker. To chyba telepatia :)









Pojemność: 0,7 l
Moja opinia:
Shaker zyskał me uznanie, ponieważ jest solidnie wykonany. Zakręcany, nie dopuszcza do wylewania się płynu i jego ściekania po powierzchni gadżetu. Spory ustnik i sitko, to kolejne atuty produktu. Używam go dosyć często, a gdy na dworze było odrobinę cieplej, shaker mieścił mój ulubiony napój.
Taki gadżet przyda się do sporządzania koktajli w wersji dla dorosłych i dzieci :) Jestem z niego bardzo zadowolona, bo czegoś takiego poszukiwałam od dłuższego czasu. Możecie również wybrać kolor nakrętki, aby wasz shaker wyglądał tak jak chcecie. Przydatny produkt ? Oczywiście !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger