piątek, 16 stycznia 2015

Relaks z ziołowym płynem do kąpieli od Fitomed.

Zimową porą najbardziej lubię spacerować. Potem zmarznięta wracam do domu i przygotowuję sobie rozgrzewającą kąpiel. Taki relaks, dobrze jest podkreślić ziołowym płynem do kąpieli od Fitomed.


PŁYN DO KĄPIELI Z KONCENTRATEM ZIOŁOWYM "MYDLNICA LEKARSKA" KWIAT LIPY



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 300 ml
Cena: 13 zł
Moja opinia:
Sporo płynów do kąpieli miałam okazję poznać, ale uwierzcie mi, ten jest naprawdę wyjątkowy. Buteleczka nie odstrasza wyszukaną szatą graficzną. Tutaj liczy się prostota i kompletne skupienie na samym produkcie. Fitomed już mnie do tego przyzwyczaił. 
Dozowanie płynu odbywa się przez niewielką dziurkę, zamkniętą na zatrzask. Jednak producent zaleca jego nalewanie do nakrętki, więc całość po prostu należy odkręcać i nie rozdrabniać się, poprzez aplikację za pomocą małego otworu. Kłopotliwości żadnej nie upatruję, trzy nakrętki spokojnie wystarczają :)


Dla mnie ogromnym zaskoczeniem, była barwa płynu. Ciemnobrunatna, oczywiście barwiąca wodę, ale nie skórę i wannę ! Nie ma się co dziwić - to unikalny kolor kosmetyku służącego do pielęgnacji ciała. Potem już przywykniecie, lecz pierwsze wrażenie może być mylące. Konsystencja dosyć rzadka, w wodzie wygląda jak świeżo sporządzony, ziołowy napar. Zapach według mojego nosa, przypomina połączenie bukietu ziół z niewielkim dodatkiem nuty mydlanej. Jest długo wyczuwalny, fantastycznie odpręża i koi zmysły. 


Płyn ma zmiękczać wodę i nie dopuszczać do wysuszania skóry. To też czyni, a więc obietnice producenta uznaję za wypełnione. Dodatkowo świetnie odświeża, relaksuje i raczy nas niesamowitą, naturalną wonią. Skład prezentuje się zachęcająco, z ulgą i uśmiechem na twarzy, przyjęłam brak dodatku w postaci SLS. Do przetestowania płynu gorąco was namawiam, ponieważ osobiście oceniam go na piątkę z plusem. Nie kosztuje wiele, jest wydajny, chociaż nie wiem dlaczego producent zrobił z niego galaretkę ;) Dla zainteresowanych - w ofercie Fitomed znajdziecie także płyn do kąpieli z arniką. 

Sponsorem recenzji jest www.Fitoteka.pl - sklep patronacki firmy Fitomed



2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger