sobota, 31 stycznia 2015

Beauty Formulas - zmywacz do paznokci w chusteczkach.

W mijającym tygodniu, od Pani Sylwii z Equilibra, otrzymałam kolejną przesyłkę. Była to dla mnie duża niespodzianka, ponieważ nie sądziłam, że w nowym roku coś od tej firmy jeszcze dostanę :) Zerknęłam do wnętrza paczuszki i ujrzałam między innymi, zmywacz do paznokci w chusteczkach. Od razu przystąpiłam do jego testowania :)


BEAUTY FORMULAS
CHUSTECZKI DO ZMYWANIA PAZNOKCI




Od producenta:
Skład:
Pojemność: 10 szt.
Cena: ok. 8 zł
Moja opinia:
W dziewczyńskim, przyjemnym dla oka opakowaniu, znajdziemy dziesięć chusteczek przeznaczonych do zmywania paznokci. Każda chusteczka została zapakowana osobno, więc samo ich przechowywanie nie sprawia kłopotów. Taką pojedynczą sztukę możemy również zabrać w podróż i jednocześnie zrezygnować z konieczności targania zmywacza w płynie.
Chusteczki są odpowiednio nasączone, pachną przecudnie. Ich aromat porównałabym do zapachu świeżych owoców. Po raz kolejny uświadomiono mi, że zmywacze nie muszą wydzielać duszącej, nieprzyjemnej woni. Miła zmiana i troska o nasz nos :)
Chusteczka jest spora, a także faktycznie usuwa lakier z dziesięciu paznokci. Radzi sobie nawet z ciemnymi emaliami i tymi z zawartością drobinek brokatu. 
Chusteczki nie wysuszają skórek wokół płytki paznokci, nie zawierają acetonu. 

1 komentarz:

  1. pierwszy raz widzę te chusteczki, ale dla mnie to jedynie wersja na wyjazdy bo średnio zmywają paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger