piątek, 13 września 2013

Filcowa torebka.

Mam w domu klika większych i mniejszych torebek, ale filcowa jest moją pierwszą. Spodziewałam się, że będzie słabej jakości, giętka i mało pojemna. Otrzymałam jednak fantastyczny wyrób, który z pewnością posłuży mi na długo. Ukłony kieruję w stronę sklepu MARKA

TORBA EVA 17



Prawdziwa podhalańska rozeta ! To lubię :)


Torba zapinana na zamek, który do tej pory nie sprawił mi żadnego problemu :)


Miękkie uszy nie spadają z ramienia. 

Kieszeń zewnętrzna, bardzo przydatna i pojemna :)

We wnętrzu torby mamy kolejne kieszenie. Dwie zasuwane i dwie dzielone bez zamknięcia



Torba podbiła moje serce swą prostotą i solidnością. Mimo, że jest zrobiona z milutkiego filcu, to nie niszczy włożonych rzeczy w swym wnętrzu. Papierowa teczka A4, nawet po całym dniu przebywania w torbie zachowuje swą pierwotną postać. Duża ilość kieszeni daje Nam możliwość umieszczenia wszystkich babskich drobiazgów i zapanowania nad tradycyjnym torebkowym bałaganem :)
Pasuje do wielu stylizacji. Wprawdzie ja ubieram się na luzie, bo nie mam potrzeby zakładania eleganckich strojów, ale myślę że delikatny, wyszywany, góralski wzorek i szary kolor, nie będzie raził szefa korporacji:) Torbę noszę na ramieniu, ale i w razie większej jej ciężkości dzierżę w dłoni. Mimo swego dość niepozornego wyglądu jest bardzo pojemna. Wkładam do niej naprawdę masę książek, kosmetyków i innych przydasiów. Nie odkształca się.
Pozostałe torebki filcowe możecie zobaczyć (tutaj). FB Torebki Filcowe ( klik), Sklep MARKA(klik)

9 komentarzy:

  1. mam prawie identyczna, jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta torba :) moja nie ma aż tylu przegródek w środku

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać na zdjęciach, że torba bardzo solidnie wykonana. Z dbałością o najmniejszy szczegół! śliczna

    OdpowiedzUsuń
  4. A spodziewałam się, że będzie raczej słabej jakości... No bo wiecie filc... A tu proszę, takie zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raczej nie przepadam za takimi torebkami,nie mniej ładnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. musiałabym zobaczyć taką torebkę "na żywo",bo co do torebek to mam wybredny gust..
    już od kilku m-cy szukam swojego kuferka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aż tak bardzo wybredna nie jestem, ale oczywiście rozumiem że trzeba znaleźć dla siebie tą odpowiednią :)

      Usuń
  7. widziąłam ją na żywo już nieraz ,nie taką samą akurat ale ładne są

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger