środa, 4 września 2013

Kolejna zupka babci Zosi.

Kto raz spróbował zupek i innych dań firmy SYS, ten na długo pozostanie pod działaniem ich magii. Smakują przewybornie, a składniki są całkowicie naturalne, pozbawione sztucznych polepszaczy smaku. W dzisiejszej recenzji przedstawię Wam kolejną zupkę babci Zosi. Spotkaniowy prezent, typowy dla gospodyń domowych :)

Od producenta, sposób przygotowania:
Skład:
Pojemność: 100g
Cena: 4,79 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:

Nawet nie zdążyłam zrobić zdjęcia obrazującego przygotowaną zupkę na talerzu, bo już moje głodomory wszystko zjadły. Ależ się zezłościłam ! Wyglądała wspaniale, chociaż mąż nie był do niej przekonany. Ogólnie w czasach swej młodości był niejadkiem, a teraz proszę jak się wszystko odmieniło! Zupkę polubił pomimo uprzedzeń ! No cóż, muszę się zdać na jego spostrzeżenia i to jemu zawdzięczam ten dzisiejszy post:) 
Dzięki zawartości przyprawy curry zupa ma niepowtarzalny zapach i świetnie rozgrzewa w chłodniejsze dni. Będzie więc idealnym posiłkiem na jesienną pluchę. Aby była bardziej sycąca można dodać do niej grzanki. 

Zajrzyjcie na stronę firmy SYS (klik), by poznać pozostałe zupki babci Zosi. Nikt jej nie zna osobiście, a wszyscy uwielbiają jej dania :) FB (klik) 
A Wy które dania firmy Sys już próbowałyście ? ZE

6 komentarzy:

  1. Ja jadłam kiedyś ich cebulową zupkę i dania z kaszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cebulowej nie jadłam, słyszałam że podobno jest pyszna !

      Usuń
  2. Z soczewicy jeszcze nie próbowałam, trochę mam opory... ale za to wiem że cebulowa i pomidorowa z ryżem są pyszne od SYS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dzisiaj miałam robioną przez siebie zupę z soczewicy z makaronikiem

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger