czwartek, 5 września 2013

Pyszna zawartość słoiczka od Eterno.

Zapraszam Was na coś deserowego :) Jest to kolejny wyrób firmy Eterno, który jak to bywa w ich przypadku, zachwyca smakiem. Mają naprawdę fantastyczne przetwory.

Mango z żurawiną


Od producenta:
Pojemność: 230g
Cena: 18 zł do kupienia (tutaj) 
Moja opinia:

 

Mango nie jest moim ulubionym owocem. Przeszkadza mi w nim zapach, który ciężko czymkolwiek zniwelować. Jednak dodatek żurawiny sprawił, że kompozycja nabrała całkiem innego smaku. Taki przysmak jest bardzo aromatyczny, owoce pokaźnych rozmiarów, a wszystko zanurzone w słodziutkim syropie. Wyśmienite :) Pasuje i do lodów i do najzwyklejszej wody. Spróbujcie dodać mango & żurawinę do herbaty... zobaczycie jaka będzie pyszna. Tego nie da się opisać, przysmaków Eterno trzeba po prostu spróbować ! 

Zajrzyjcie na ich stronę, kupujcie, podziwiajcie ciekawe kompozycje smakowe (klik). FB (klik)

8 komentarzy:

  1. ojejku, ale to musi byc smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam nigdy takiego połączenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też pierwszy raz się z takim czymś spotykam :)

      Usuń
  3. jej żurawina uwielbiam a połączenie z mango, kto wie kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także lubię żurawinę. I suszoną i taką ,,żywą ,, :)

      Usuń
  4. Oni mają dobre produkty tego akurat jeszcze nie próbowałam ale mam inne specyfiki i są palce lizać ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger