wtorek, 10 września 2013

Żel pod oczy od Herba Studio.

Po całym dniu, przydaje się odrobina relaksu w postaci pielęgnacji skóry chłodzącymi kosmetykami. Tak, wiem że na dworze coraz zimniej, ale w moim przypadku rozgrzewający efekt nie powoduje uczucia rozluźnienia :) Dziś pokażę Wam fantastyczny żel pod oczy firmy Herba Studio. To on właśnie owiewa chłodem skórę w tych okolicach i sprawia, że wieczorem jestem jeszcze w stanie siedzieć przed komputerem :)

Żel pod oczy Tarnina & Lipa



Od producenta:
Skład:
Pojemność: 15 g
Cena: 7, 19 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Zakręcany słoiczek to moja ulubiona forma opakowania. Można wszystko wydobyć z wnętrza, chociaż rozumiem że aplikacja nie należy do higienicznych. W dodatku jeśli ma się długie paznokcie... brrr. Ja jednak mam takie króciutkie i nakładanie żelu na skórę nie sprawiało jakichkolwiek problemów. Kolor nie jest zbyt zachęcający, jednak czasem nie warto zwracać uwagi na wygląd zewnętrzny. Przekonałam się o prawdziwości tego stwierdzenia właśnie w przypadku żelu tarnina & lipa. Wnętrze zostało dodatkowo zabezpieczone specjalnym sreberkiem by nic nam nie wyciekło, chociaż konsystencja jest na tyle odpowiednia, że nie ma takiej możliwości. Zapach praktycznie niewyczuwalny. 

Żel po aplikacji od razu napawa uczuciem chłodu i rozluźnienia napięcia skóry. Będzie znakomity rankiem, kiedy to wstajemy wielokrotnie z obrzmieniami czy też z workami pod oczami. Koi, łagodzi, relaksuje. Świetnie nawilża i uelastycznia. Nie podrażnia delikatnych okolic jakimi są obszary wokół oczu. Wystarczy codziennie nałożyć cieniutką warstwę. Ja stosuje go także wieczorem, gdy po ciężkim dniu mam ochotę na chwilę rozluźnienia i by wytrwać przed komputerem kolejne godziny tworząc dla Was nowe recenzje :) Wydajność i niska cena przemawiają na korzyść tego produktu i zachęcają do zakupu. Ja jestem oczarowana jego działaniem i z pewnością gdy skończę zawartość tego słoiczka, pokuszę się o ponowny zakup wyrobu Herba Studio.

Zapraszam do zaglądania na stronę firmy (tutaj) i na FB (tutaj)
Znacie kosmetyki Herba Studio ? Słyszałyście z pewnością o ich słynnym balsamie do ust Tisane:) 

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne działanie, przydałby mi się taki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny ! Mają jeszcze świetlikowy żel pod oczy.

      Usuń
  2. nie znam niestety, ale prezentuje sie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i też polecam! Świetnie chłodzi i nawilża okolice oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mamy możliwość poznać coś takiego ;)

      Usuń
  4. moja mam jest bardzo z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki żel to zbawienie dla oczu.szczególnie jak się długo pracuje przed monitorem

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger