niedziela, 22 września 2013

Kolejna pochwała w stronę Paula's Choice.

Dzisiejszy wpis pragnę poświęcić pewnemu kosmetykowi. Jest praktycznie unikatem na polskim rynku, chyba że ja o czymś nie wiem :) Kolejny produkt od Paula's Choice, który sprawdził się w moim przypadku i gdy tylko ruszy sklep internetowy w wersji PL, pobiegnę na zakupy !

Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant


Skład:
Pojemność: 118 ml
Cena: aktualnie w euro - 24.90
Moja opinia:
Buteleczka do złudzenia przypomina tą, w której zazwyczaj mieści się tonik. Jednak pozory mylą bo exfoliant tonikiem nie jest :) Na etykietce zawarto wszystkie wymagane informacje ( w języku angielskim), nic nie schodzi z powierzchni opakowania, nawet po zalaniu wodą. Dla osób, które nie posługują się biegle tym obcym językiem dobra wiadomość. Już niebawem będziemy miały możliwość zakupienia tego, jak i również całej gamy kosmetyków Paula's Choice z polskimi etykietkami. Póki co musimy sobie jakoś radzić. Buteleczka jest nieprzeźroczysta, solidna ,a to dlatego że płyn zawiera kwasy BHA. Za dozownik służy mała dziurka przez którą wydobywa się płyn. Tutaj wolałabym jednak dodatek w postaci pompki by nic nie miało prawa wylewać się nadmiernie. Exfoliant ma postać lekko oleistej wody. Jest w zupełności bezbarwny i bezzapachowy. 
Po nałożeniu płynu wacikiem na buzię, mamy uczucie tłustej warstwy, jednak po chwili wszystko mija bezpowrotnie. Exfoliant ma działanie złuszczające i co tu dużo mówić, sprawdza się w swym przeznaczeniu. Trzeba tylko omijać okolice oczu bo wiadomo, że możemy zalać się łzami :) 
Exfoliantu używałam codziennie i z dumą stwierdzam, że udało mi się przez ten czas zapanować nad niespodziankami na twarzy. Jeśli już pojawi się jakaś krostka, płyn szybko ją wysusza, a tym samym ,,stopuje,, dalsze powstawanie. Exfoliant nie wysusza jednak całej skóry twarzy, nie powoduje nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia czego tak się obawiałam. Świetnie redukuje rozszerzone pory i dogłębnie oczyszcza cerę. Jeśli macie skórę trądzikową i szukacie odpowiedniego preparatu złuszczającego, zdecydujcie się właśnie na ten exfoliant. Skończyłam całą buteleczkę w piątek, a służyła mi prawie dwa miesiące, także z wydajności jestem zadowolona. No i oczywiście działanie wzbudziło we mnie zachwyt i chęć do zakupu :) Od 23 września będziecie mogły zamówić kosmetyki  Paula's Choice przez bloga http://paulaschoicepolska.blogspot.com/.

Zapraszam do zaglądania na stronę Paula's Choice na FB (tutaj) Tutaj polska strona internetowa http://www.paulaschoice.pl/
Znacie produkty tej marki ? Stosowałyście kiedykolwiek exfoliant ? Producent zaleca także stosowanie kremu z filtrem, który pokazywałam Wam tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger