sobota, 21 września 2013

Smakowite, zdrowe batoniki.

Dziś zaprezentuje Wam pięć batoników, które zostały zjedzone w mgnieniu oka. Nie ma się co dziwić bo póki co, nie znam osoby nie lubiącej słodkich przekąsek. Oczywiście wszystko dozwolone jest w granicach rozsądku. Ja muszę pilnować się w szczególności:) Produkty otrzymałam od firmy NIRO
O firmie:
Firma NIRO Sp. z o.o. specjalizuje się w produkcji młynków ręcznych i elektrycznych oraz przystawek mielących do robotów kuchennych, do przemiału zboża, kawy, pieprzu dla domowego użytku. Młynki wykonywane są z wysokiej jakości naturalnego drewna lipowego lub bukowego, posiadają system mielący z korundu ceramicznie wiązanego. W naszych młynkach można przygotować świeże płatki i musli na pożywne śniadanie lub zmielić ziarno na pełnowartościową mąkę np. do wypieku domowego chleba. Zajmujemy się również produkcją makaronów ze świeżego, pełnego przemiału ziarna orkiszu ekologicznego oraz makaronów z białej mąki orkiszowej w zależności od gatunku z dodatkiem (lub bez) warzyw ekologicznych. W naszej ofercie znajdą Państwo również mąkę orkiszową, płatki śniadaniowe oraz ziarno owsa i orkiszu. Jesteśmy głównym dystrybutorem produktów ekologicznych i ekologicznych produktów bezglutenowych Firmy SCHNITZER. W naszej ofercie można znaleźć bezglutenowe chleby, bułeczki, ciasta, ciasteczka, przekąski i batoniki oraz ekskluzywne ziarno Canihua. Z nami dieta bezglutenowa nie musi być nudna. Posiadamy certyfikat ekologiczny na wszystkie produkty.
Waga: 40g za wyjątkiem batonika Canihua + żurawina - 30g
Cena: 4.99 zł za wyjątkiem batonika Canihua + żurawina - 5.99 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Nie będę ukrywać, że zdrowa żywność nie zawsze mi smakuje. Czasem mam ochotę na mega słodkiego batona oblanego grubą warstwą czekolady, lecz potem zastanawiam się czy warto ryzykować... Tak więc do pięciu batoników od Niro podeszłam z niepewnością i ciekawa byłam czy posmakują mnie, oraz reszcie załogi. Konsumpcję rozpoczęłam od tego z pestkami dyni, gdyż tym oto składnikiem, zajadałam się w czasach dzieciństwa :) Następnie sięgnęliśmy po orzeszkowy mix by kolejno pozostać w klimacie i skosztować tego z orzechami ziemnymi. Na koniec pozostawiliśmy sezamowy oraz ten całkowicie dla nas nowy- canihua + żurawina.


Od producenta:


Od producenta:


Od producenta:


Od producenta:


Od producenta:
A tutaj cała grupa pyszności :) 



I co ja mam Wam rzec ? Dopóki ich nie spróbujecie, nie poczujecie wspaniałego smaku bez chemii i innych badziewi. Batoniki są słodkie, ale nie w sposób zapychający i wywołujący pragnienie oraz chęć do wypicia hektolitrów napoi. Nie są twarde, za pomocą noża udało mi się podzielić je sprawiedliwie na równiutkie kawałeczki :) Zapakowane w typowe i niewyszukane opakowania, brak zawartości czekolady, która topić się uwielbia, daje nam możliwość wzięcia ze sobą przekąski dosłownie wszędzie. Czy to do pracy, czy do plecaka ucznia, od Was tylko zależy gdzie skosztujecie batonik Bio Schnitzer. Ciekawym smakiem jest aktualna nowość Canihua + Żurawina. To mocno owocowy przysmak o intrygującym składzie. Canihua nie jest znana w Polsce i mam nadzieję, że niebawem ulegnie to zmianie. Polubiłam te małe smakołyki i mam na nie znów chrapkę! 

Na zakupy zapraszam do sklepu NIRO (klik). FB (klik)

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger