poniedziałek, 30 września 2013

Herbaty na jesienną pluchę.

Gdy za oknem zimno, szaro, buro pije dużo herbaty. Uwielbiam owocowe, ale i prawdziwą, zieloną nie pogardzę ;) W poniedziałkowe przedpołudnie zapraszam Was na prezentację trzech herbat od IRVING
OWOCOWY OGRÓD








Pojemność/ Waga: 20 torebek
Cena: ok. 5 zł
Moja opinia:

Irving przyzwyczaiło mnie do bardzo dobrej jakości swych wyrobów. Tym razem więc nie mogłam zostać rozczarowana. Kompozycje smakowe są naprawdę zaskakujące i nigdy nie sądziłam, że jagoda tak świetnie uzupełnia się z limetką :) Gdybym musiała wybierać najpyszniejszą z pośród tych trzech, to wybór nie należałby do najłatwiejszych. Jednak chyba najbliższa mym upodobaniom jest mieszanka hibiskusa i pomarańczy. Prawdziwe orzeźwienie o egzotycznym, słodkim smaku. Wszystkie herbatki przypadły mi do gustu i wczoraj zakupiłam kolejne opakowania;) Mąż uznał , że chyba oszalałam ale sama widziałam jak parzył sobie wiśniową... Nie wiem jak Wy, ale ja nie od dziś wybieram produkty Irving. Spróbujcie ich czarnych herbat aromatyzowanych... mistrzostwo ;) 

Tutaj cała gama produktów Irving do podpatrzenia i skuszenia ! FB (klik)

3 komentarze:

  1. Hibiskus i pomarańcza brzmi smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie herbatki tej firmy ale tych nie piłam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię aromatyzowane herbaty, ale zdecydowanie białe i zielone

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger