sobota, 21 września 2013

Biedronkowe produkty dla każdego malucha.

Pewnie większość z Was zna biedronkową serię DADA. Ich wyrobom zaufało już wiele matek, lecz wcale się temu nie dziwię. Ceny nie odstraszają, a produkty są naprawdę niezłej jakości. Z racji tego, że DADA to jeden ze sponsorów naszego blogerskiego spotkania, pokażę Wam właśnie coś z ich asortymentu.


NAWILŻANE CHUSTECZKI LAWENDOWE



Skład:

Pojemność: 72 szt.
Cena: ok. 5 zł
Moja opinia:
Chusteczki nawilżane używamy bardzo często i potrzebujemy ich dużo. 72 sztuki za 5 zł brzmi kusząco :) Te są mocno nawilżone, dosłownie aż za bardzo... Ciało synka często jest tak mokre, że muszę wycierać go ręcznikiem. Zachwycił mnie jednak ich delikatny zapach, czyli to co nieczęsto można spotkać w przypadku takich chusteczek. Są delikatne dla skóry dziecka, miękkie i radzą sobie bardzo dobrze z usuwaniem wszelakich zanieczyszczeń. Niestety opakowanie, a właściwie jego otwór do wydobywania chusteczek, przyprawia mnie o masę nerwów. Po prostu nie da się wyciągnąć jednej sztuki bez wyrzucenia na zewnątrz kolejnej :/ Dla zainteresowanych, na ich powierzchni znajdują się miłe dla oka wzroki :) 

PATYCZKI HIGIENICZNE DLA NIEMOWLĄT





Skład: 100 % bawełny
Pojemność: 60 szt.
Cena: widziałam swego czasu te patyczki w zestawie z płatkami kosmetycznymi za 6 zł, więc same muszą kosztować niewiele :)
Moja opinia:
Czyszczenie uszu syna to istna męczarnia i bieganina po całym domu :) Nie lubi tej czynności higienicznej i tyle :) Patyczki są miękkie, przystosowane do pielęgnacji uszu maluszka. Wacik nie spada z plastikowego patyczka , trzyma się na nim bardzo dobrze. Opakowanie z ciekawym otwarciem może posłużyć nam przez długi czas. Ja dokupiłam patyczki od innego producenta w takim zwykłym, foliowym woreczku i przełożyłam je do tego od Dady. 

PŁATKI KOSMETYCZNE DLA NIEMOWLĄT



Skład:
Pojemność: 60 szt.
Cena: ok 6 zł w zestawie z patyczkami
Moja opinia:
Pozytywnie zaskoczył mnie rozmiar płatków. Są naprawdę duże, a tym samym oczyszczają większą powierzchnię skóry. Sama podkradłam synowi kilka sztuk bo zabrakło mi tych okrągłych do demakijażu :)
Płatki nie rozwarstwiają się, posiadają odpowiednią grubość, delikatność i miękkość. Nie podrażnią skóry dziecka. Brakuje mi jednak w nich jakiegokolwiek żłobienia... Ot, taki mały detalik :) 

A Wy stosujecie wyroby higieniczne dla maluchów DADA ? Jeśli tak, to czy jesteście z nich zadowolone ? 

10 komentarzy:

  1. Mnie również opakowanie z chusteczkami doprowadza do szału. Nie wychodzą z niego pojedyńczo tylko grupowo, otwór jest wielki, poza tym są fajnie nawilżone i dobrze oczyszczają np rączki na spacerze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I weź tu człowieku zaoszczędź jak ci z opakowania wyskoczy paka chusteczek :)

      Usuń
    2. dokładnie,ja też mam z tymi husteczkami problem,ale za to ładnie pachną!

      Usuń
  2. Kindii ma obecnie ładne wzorki na płatkach kosmetycznych dla dzieci.
    Dada jakoś mnie nie urzekła swoimi pieluchami i dlatego nigdy nie skusiłam się na ich pozostałe produkty, choć chyba obecnie jakość ich wzrosła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wszędzie szukam Kindi i jakoś nie mogę nigdy na nie trafić :(

      Usuń
  3. Waciki są sueper,duże i mięciutkie idelanie do zmywania makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I w tym momencie cieszę się, że nie mam dzieci, nie muszę myśleć o takich rzeczach i, że mogę wydawać te pieniążki na siebie :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. wyciąganie jest faktycznie męczące, ale zauważyłam że inne marki też nie są pod tym względem lepsze :-/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger