niedziela, 15 września 2013

Ciasto na każdą okazję.

Tarty mają do siebie to, że można je przygotować szybko i bez konieczności wydawania dużej kwoty na dodatki do ciasta. Niestety forma którą miałam wcześniej była tak kiepskiej jakości, że po prostu zrezygnowałam z pieczenia tej słodkości. Nie pozwolono mi jednak całkowicie o tarcie zapomnieć :) Sklep EMAKO, już jakiś czas temu przeznaczył mi do testów świetną formę na taki placuszek. Dziś postanowiłam ją zaprezentować :)

Forma TARTA, owocówka


Średnica: 28 cm.
Wysokość: 3 cm
Cena: 15.99 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
A oto tarta stworzona w błyskawicznym tempie. Uwielbiam jabłka z cynamonem, więc to one dominują w mojej słodkości :)
 
Foremka z falowanymi brzegami jest idealnym gadżetem do wypieków. Lekka, poręczna, nie zajmująca zbyt wiele miejsca w kuchennej szafce. Można z powodzeniem wrzucić ją do zmywarki bez obaw o zarysowania, czy jakiekolwiek zniszczenie. Ciasto w owocówce od Emako nie przywiera, nie przypala się, pieczenie przebiega równomiernie. Wyjmowanie ciasta z jej wnętrza nie sprawi problemu wprawionej w kulinarnych trikach gospodyni :) Ja jestem beztalenciem w pieczeniu, ale jestem pewna że Wy wyczarujecie przy pomocy formy wyśmienite tarty na słodko i słono. Jedna sztuka takiego placuszka wystarczy dla wielu głodomorów, a to dlatego, że owocówka ma dość duży rozmiar. Tyle że dla mojej załogi, każda porcja upieczonego w zaciszu własnego domostwa ciasta, jest zbyt małą ilością :) 

Zapraszam na zakupy do sklepu EMAKO (klik).
A Wy pieczecie tarty ? Wolcie wersje na słodko czy na słono ? 

1 komentarz:

  1. Nigdy nie piekłam tarty a ze mna nie chcieli współpracować :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger