poniedziałek, 2 września 2013

Filcowe etui.

Z filcu można stworzyć prawie wszystko. Ostatnimi czasy modne są podkładki pod szklanki, maty na stół, a nawet koszyczki. Od Sklepu MARKA otrzymałam w ubiegłym tygodniu oryginalne etui na telefon wykonane właśnie z filcu. Czerwona kieszonka naszyta na filc to skóra. W paczuszce znalazłam jeszcze coś specjalnego, ale o tym opowiem Wam innym razem :)











Firma zajmuje się produkcją właśnie takich drobiazgów, jak i również wspaniałych toreb z filcu. Ups... chyba się wygadałam :) W sklepie znajdziecie także czapki i buty w wersji damskiej oraz męskiej. Etui zostało wykonane starannie, nie zauważyłam żadnych niedociągnięć czy też prujących się nici. Kolorystycznie także mi się podoba i pasuje idealnie do posiadanego aktualnie telefoniku. Elektroniczny gadżet mieści się bez problemu w takim ochronnym wdzianku, nie wyślizguje się z niego. Fic miły w dotyku jest wymarzonym materiałem do tworzenia takich rzeczy. W dodatku moje nowe etui jest zdecydowanie unikalne gdyż wszystkie znajome posiadają zwykłe ,,ochraniacze,, kupione w miejscowych sklepach:) Mój telefon od jakiegoś czasu czuje się bezpiecznie, a ja już nie muszę go szukać przez kilka minut w torebce. No i popatrzcie... taki zwykły gadżet, a jak potrafi ułatwić kobiecie życie... Zadowala mnie pod względem wyglądu i funkcjonalności. Chcecie mieć coś takiego ? Kontaktujcie się z obsługą sklepu (tutaj) lub jeśli nie ma go jeszcze w sprzedaży detalicznej, poprzez stronę WWW.TOREBKIFILCOWE.PL z magazynem hurtowym. FB Torebki filcowe (tutaj), FB Sklepu MARKA (tutaj) Polskie wyroby! 

10 komentarzy:

  1. Fajne, właśnie poszukuję dla siebie nowego etui.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wcześniejsze było strasznie zniszczone, więc to spadło mi jak z nieba :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie to wygląda. Sama też się troszkę filcem bawię, ale niestety na piechotę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, wszystkiego Aneto można się nauczyć :)

      Usuń
    2. Witam, to ja jestem producentem tego etui. Jeśli zajmuje się Pani filcem to proszę napisać do mnie na info@torebkifilcowe.pl mam małą propozycję. Wojciech

      Usuń
  3. Super prezentują się takie pokrowce, fajna sprawa że łatwo się je robi a same one dobrze chronią telefon. Wasz wygląda super pozytywnie. Sama już zrobiłam kilka z motywami i jakoś się trzymają. Choć przyznam że daleko mi jeszcze do perfekcyjnego wyglądu. Od siebie dodam kilka pomysłów na ciekawe wzory jakie też można zrobić samemu http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-filcowe-etui-na-telefon/ - osobiście mi się najbardziej podoba potwór tylko trzeb go zrobić znacznie ładniej niż jest to pokazane. A ktoś może doradzić jak obszyć ładniej boki?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger