niedziela, 29 września 2013

Tonik podstawą pielęgnacji twarzy.

Nie wyobrażam sobie dnia bez użycia toniku do twarzy. Gdybym go pominęła z pewnością czułabym się brudna i nie zmrużyłabym oka wieczorem ;) Posiadałam sporo tego typu kosmetyków, ale uwierzcie mi niektóre przerażały zapachem... Miałam ochotę cisnąć bubel w kąt, jednak oszczędność wzięła górę ;) Tym razem nie doszło do drastycznych momentów bo po prostu nie było powodów do złości. Kosmetyk od firmy ZEPTER INTERNATIONAL spełnił moje oczekiwania.


Swisso Logical

Tonik nawilżający do skóry suchej i wrażliwej


Od producenta:
Skład:
Pojemność: 125 ml
Cena: 87 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Zdaję sobie sprawę z tego, że na zakup kosmetyków Zepter mało kto może sobie pozwolić. Jednak gdy już się zdecydujemy i przystąpimy do użytkowania zrozumiemy, iż pieniądze nie zostały wyrzucone w błoto. Tonik jest kolejnym produktem firmy który mnie nie zawiódł, a wręcz pozostawił przykre odczucie związane z zakończeniem opakowania. Buteleczka wygląda szykownie i nie powstydzi się jej nawet dorosła kobieta, która wiele w swym życiu kosmetyków stosowała. Jedynym mankamentem jest zbyt duża dziurka u szczytu co sprawia, że czasem przez zapomnienie możemy nalać zbyt wielką ilość płynu na płatek kosmetyczny.
Tonik jak się pewnie domyślacie jest bezbarwny, ale w przypadku zapachu totalna niespodzianka ! Przez bardzo przyjemny, słodki, kwiatowy ( chyba), delikatny aromacik mam ochotę codziennie go stosować. Uciekłam od śmierdzących chemią płynów, tak znienawidzonych, ale często spotykanych na drogeryjnych półkach. W parze z ślicznym zapachem idzie działanie, bez skaz. Tonik znakomicie oczyszcza buźkę bez pozostawiania jakichkolwiek "fragmentów" makijażu. Nie szczypie, nie powoduje zaczerwienienia. Wystarczy przetrzeć płatkiem skórę nie pocierając. Tonik nie zaskoczy nas tłustym filmem, z którym spotkałam się po użyciu pewnego aptecznego kosmetyku. Nie wysusza, nawilża, odświeża i likwiduje uczucie ściągnięcia skóry. Jeśli chodzi o wyrównywanie kolorytu to niestety nie wyrobiłam sobie na ten temat opinii. Póki co problem przebarwień jest dla mnie obcy :) Buteleczka o pojemności ponad 100 ml. wystarczy spokojnie na długi czas nawet przy systematycznym stosowaniu. Żal nastąpi w momencie gdy trzeba będzie sięgnąć dna... 

Zapraszam na stronę firmy Zepter I. ( klik) i na FB (klik)
Kto zna ten tonik ręka w górę ;) 

2 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger