środa, 11 września 2013

Mydło z opuncją figową.

Dziś pod lupę wzięłam dosyć nietypowe mydełko. Czegoś takiego dawno nie miałam, chociaż przerzuciłam w swym ponad dwudziestoletnim życiu sporo myjących kostek. To produkt dostępny w sklepie internetowym EtnoBazar.pl



O firmie ze strony internetowej: 
Można powiedzieć że sklep do którego trafiłeś jest właściwie efektem ubocznym naszej pasji. Zawodowo zajmujemy się handlem on-line, zarządzaniem i marketingiem, ale nasza prawdziwą pasją są podróże. Praca nie była dla nas nigdy celem, a jedynie środkiem do osiągania kolejnych destynacji na całym świecie. Zachwyt obcymi kulturami sprawił, że z czasem zaczęliśmy je wchłaniać. Począwszy od uwielbienia dla azjatyckiej kuchni, popijania yerba mate, czy palenia shishy, aż po przedmioty codziennego użytku. Kiedy każdy z nas wyposażył już swoje mieszkanie w ozdoby z Maroka, Tajlandii czy Kenii przyszło nam do głowy, że może warto dzielić się tą pasją z innymi. Nie zapominając jednak o swoich korzeniach, będziemy również promować zdolnych i cenionych rodzimych artystów, czyli Polskie rękodzieło artystyczne.





Od producenta:
Marokańskie mydło z opuncji figowej. Przeznaczone do skóry bardzo wrażliwej, w 100% naturalne, odprężające, głęboko nawilżające. Do codziennej pielęgnacji i higieny twarzy oraz całego ciała.
Olej z opuncji Figowej spowolni proces starzenia się skóry oraz wygładzi zmarszczki, skóra będzie jędrna, elastyczna i bardzo nawilżona. Dzięki działaniu olejku tzw. "worki pod oczami" diametralnie się zmniejszą oraz znikną zaczerwienia oraz małe uszkodzenia skóry. Podczas dziennego stosowania przy skórze tłustej i mieszanej widoczne zmniejszone pory.
Skład:
Waga: 75g
Cena: aktualnie w promocji 11,70 zł
Moja opinia:
Po raz pierwszy użyłam w większości takie mydło do mycia twarzy. Przeważnie wybieram specjalistyczne żele, ale tym razem spróbowałam czegoś innego. Ze względu na zawartość małych drobinek we wnętrzu mydła, stosowałam go zamiast peelingu. Naturalnie możemy wykorzystać kosteczkę do higieny całego ciała, zakres stosowania dowolny.
Mydło pachnie ziołami i szczerze wolałabym by aromat był inny. Niestety jest to kosmetyk naturalny, więc nie mam się co spodziewać cudów :) Mąż uważa że po prostu dziwaczę i szukam dziury w całym :) 
Kostka o wadze 75 g jest bardzo wydajna i przy dwutygodniowym, codziennym stosowaniu mam jej jeszcze naprawdę sporo. Mydło świetnie radzi sobie z redukcją rozszerzonych porów i łagodzeniem wyprysków. Wyobraźcie sobie, że nie wysusza skóry co jest często obserwowane w przypadku mydeł. Odpowiednio myje, nawilża i nadaje skórze gładkości. Nie podrażnia nawet najwrażliwszej skóry. Cenowo wypada korzystnie, a więc z czystym sumieniem zachęcam Was do zakupu. 

Zajrzyjcie do sklepu (klik) i na FB (klik). W ofercie znajdziecie nie tylko kosmetyki ! 

8 komentarzy:

  1. ooo znam to mydełko;) fajnie że nie wysusza skóry

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne mydełko,uwielbiam takie naturalne i musi pachnieć świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład zachęcający więc warto skusić się na coś takiego :)

      Usuń
  3. Brzydkie.
    Ja teraz używam mydło Alep do twarzy,ale nie jestem ogólnie przekonana do mydeł do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda fajnie to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brzydkie jest ale ciekawe 1 raz takie widzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie wolę żele i pianki do mycia twarzy. Te mydełko wyglądem nie zachwyca ale liczy się efekt ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger