wtorek, 23 lipca 2013

Zagadki dla dzieci.

Czy Wasze maluchy lubią zagadki ? Moja córka je wprost uwielbia, a kiedy uda jej się prawidłowo wszystko rozwiązać, radość jest przeogromna. Wydawnictwo EDGARD wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, podsyła Nam właśnie takie zabawy, by umilić wolny czas i sprawić by dziecko nie miało prawa się nudzić.
logo

                Zagadki obrazkowe Zabawy logiczne 6+


Cena: 19,99 zł do kupienia (tutaj)
Autorami zagadek są psychologowie Natalia i Krzysztof Minge. Miałam już do czynienia z ich dziełami w przypadku poradników, które swoją drogą przypadły mi do gustu.
Karty są ze sobą odpowiednio spięte, a więc na pewno nie pogubią Nam się podczas wesołych zabaw :) Karta z pytaniem została otoczona zieloną rameczką, natomiast na odwrocie, w czerwonej obwolucie znajdziemy odpowiedzi...

Dla mojej córki, niektóre zadanka były zbyt skomplikowane, ale oczywiście można je ominąć i sięgnąć po kolejne prawda ? Nigdy nie popędzałam mojej małej gdy zastanawiała się nad rozwiązaniem, czasem trzeba było ją delikatnie naprowadzić na prawidłową odpowiedź. Karty zawierają kolorowe obrazki, a więc każde dziecko z chęcią przystąpi do ,,główkowania,, :) Zadania są naprawdę różnorodne, trzeba m.in. przypasować odpowiednie kształty figur, znaleźć wyjście z labiryntu, policzyć dane elementy itp. Na pewno nie braknie Wam okazji do wykorzystania takich zabaw. Przecież nie zawsze świeci słoneczko, a i w samochodzie dzieci się nudzą :)
Zagadki logiczne rozwijają kluczowe kompetencje intelektualne oraz wprowadzają w skomplikowany, matematyczny świat. Wymagają koncentracji, skupienia. To taka nauka poprzez zabawę, która nie będzie już męczącym i przykrym obowiązkiem.
Zdecydowanie polecam !!!  

4 komentarze:

  1. Seria Kapitan Nauka jest bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie rzeczy! Mam juz nawet kilka, choc beda musialy jeszcze rok, dwa, poczekac

    OdpowiedzUsuń
  3. super są takie zabawy, świetnie zabijac czas dzieciaczków czymś kreatywnym :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger