piątek, 5 lipca 2013

Cytrynki :))

Nie przepadam za cytryną, ale na słoiczek przysmaku od Eterno spojrzałam łaskawym okiem. Cóż, jego zawartość wygląda bardzo apetycznie... :)

                                Cytrynki z wanilią



Od producenta:
Pojemność: 230g
Cena za słoiczek: 18 zł
Moja opinia:
Już po otwarciu szklanego słoiczka poczułam oszałamiający wręcz aromat wanilii. Tak w ogóle, to znaczna jej część pływała w słodziutkim syropie. To właśnie w nim zanurzone były precyzyjnie pokrojone plasterki cytryny. Postanowiłam, że taki niecodzienny dodatek będzie znakomitym uzupełnieniem napoju. Wystarczy szklanka zimnej wody, odrobina syropku ze słoiczka i oczywiście cytrynki. Co powstaje ? Orzeźwiająca mieszanka, którą nie sposób się nie rozkoszować :)
W dodatku wszytko wygląda tak efektownie prawda ? :) Uwaga ! W produkcie ,,Cytrynki z wanilią,, znajdziemy zawartość alkoholu, także dzieci nie będą mogły skosztować tego przysmaku Eterno ! 


3 komentarze:

  1. Zakochałam się w tych cytrynkach!!! Ja mam cytrynki z rumem i są pyszne te z wanilią także muszą być cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za cudeńko kulinarne. Nie znam, ale chętnie bym skosztowała takiej wody z cytrynką.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger