niedziela, 7 lipca 2013

MIOnada !

Mam to szczęście, że posiadam trzy ule pełne pszczółek :) Tato dzielnie się wszystkim zajmuje, a ja miodek wyjadam :)
Dziś chciałam Wam pokazać nowy napój, który ma pod swoimi skrzydłami firma Premium Rosa. Przedstawiciel firmy, pani Paulina przywiozła nam bogate paczki w których właśnie owa nowość się znalazła. Kupując napój, wspieracie akcję Adoptuj Pszczółkę. Akcja ma na celu ochronę gatunku pszczół bo jak wiemy jest ich na świecie coraz mniej...

MIOnada 

To napój w 100 % naturalny, bez konserwantów, ulepszaczy. Zawiera oczywiście miód (stąd w nazwie MIO :)), wodę oligoceńską oraz w zależności od smaku:
- sok malinowy
- sok cytrynowy
- sok z żurawiny
MIOnada dostępna jest także w wersji gazowanej !!! 

A oto dwie buteleczki MIOnady, które otrzymałam na spotkaniu :)

MIOnada gazowana Cytrynowa
Skład:
Moja opinia:

MIOnada gazowana smakuje wyśmienicie i na pewno skradnie serca dzieci :) Jest słodka, a jednocześnie odrobinę kwaskowata, dzięki zawartości cytryny. Znakomicie orzeźwia w upalne dni. No i skład... jak dla mnie w stu procentach zadowalający i bezpieczny :) 
MIOnada malinowa
Skład:
Moja opinia: 

Miód i malina idealnie wyczuwalne w smaku. Ten rodzaj napoju jest jak dla mnie zdecydowanie słodszy od wersji cytrynowej. Taką pyszność mogę pić codziennie :) 

Próbowałyście MIOnady ? Jeśli nie, gorąco zachęcam do zakupu. Tutaj lista sklepów gdzie możemy ją nabyć (KLIK)
Jak widzicie i to co naturalne może być pyszne. Martwi mnie tylko stan liczbowy pszczół, który niestety drastycznie się zmniejsza. Mam nadzieję, że taka akcja uświadomi ludziom, że pszczoła to nie tylko owad kąsający, ale pożyteczna istotka bez której ja nie wyobrażam sobie życia na Ziemi.

Zachęcam do zakupu MIOnady i zapoznania się bliżej z akcją Adoptuj Pszczółkę (KLIK) 

2 komentarze:

  1. ale fajowe smaka mi narobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna ta mionada! Ja otrzymała tylko w wersji gazowanej i sama musiałam wypić b córka nie lubi gazowanych napoi...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger