sobota, 27 lipca 2013

Mania malowania :)

Ostatnio chyba mam jakiegoś fioła na punkcie lakierów do paznokci. Kupuję naprawdę wiele sztuk i po kilku maźnięciach pędzelkiem uznaje... że to nie to. Od jakiegoś czasu szukałam lakieru w kolorze mięty. Jakoś zawsze trafiam w sklepach na pastelowe barwy, które nie zaprzeczam, po prostu uwielbiam. Ten który Wam dziś zaprezentuję otrzymałam od firmy Bell. Jest to mój pierwszy lakier tego producenta, nawet nie znałam serii ,,biedronkowej,, (wstyd :))

Od producenta:

Trwały hypoalergiczny lakier do paznokci z połyskiem

Nie bój się modnych i ekstrawaganckich kolorów!
Odnajdziesz je w kolekcji trwałych lakierów do paznokci Fashion colour! 
Limonkowa zieleń, głęboka fuksja, tajemniczy granat to tylko niektóre spośród ekstrawaganckich kolorów kolekcji Fashion colour.
Doskonale łatwa i przyjemna aplikacja lakieru na paznokciach bez efektu smug i nieestetycznych zacieków! 
Idealnie kryjące już przy pierwszej warstwie!
Ekstremalna trwałość, super połysk, mega efekt!
Waga: 11 g
Cena: 7, 15 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Na stronce firmowej, kolor lakieru wygląda na zdecydowanie bardziej jaśniejszy. W rzeczywistości jednak mamy do czynienia z jasną zielenią i raczej nie jest to typowa mięta. Fakt, faktem barwa mi się spodobała i nie omieszkałam od razu, po otrzymaniu lakieru przystąpić do dzieła :) 
Pędzelek wąski, świetnie rozprowadzający, skórki nie zostaną uraczone nawet odrobiną emalii :) Konsystencja bez zarzutu, po prostu tradycyjna. Już pierwsza warstwa potrafi dać odpowiedni, zadowalający efekt. Ja jednak, jako kobieta wiecznie narzekająca, zawsze nakładam drugą by otrzymać nasyconą barwę i ... by poprawić niedociągnięcia :) Lakier nie pozostawia smug i wysycha dosyć szybko. Następnie świetnie błyszczy i nie traci swej barwy. Niestety z trwałością szału nie ma. W moim przypadku lakier wytrzymuje na pazurkach dwa dni. Po tym czasie koniecznie trzeba sobie zafundować kolejną dawkę emalii. Jednak ze względu na niską cenę i świetną paletę barw, jestem w stanie mu wszystko wybaczyć. 

Tutaj poznacie inne kolorki lakierów Fashion Colour od Bell. Zajrzycie także na FB (tutaj)

7 komentarzy:

  1. ładnie wygląda, choć wolałabym jednak miętkę typową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wszystko zapowiadało się właśnie na taką miętową barwę.

      Usuń
  2. kolorek taki jakiego obecnie poszukuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ale z avonu,super kolorek

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało miętkowa ta miętka, ale i tak ciekawy kolor

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger