niedziela, 28 lipca 2013

Nietypowa, ale jakże pyszna konfitura.

Przeglądając ofertę firmy ETERNO, na sam widok słoiczków z zawartością można po prostu oszaleć. W takim królestwie po prostu chce się robić zakupy. Dziś pokażę Wam pewną konfiturę, którą moja rodzina dosłownie wymiotła z wnętrza słoika. Dobrze, że udało mi się zrobić jakiekolwiek fotki i oczywiście spróbować chociaż odrobinę tej słodkości.

Od producenta:
Pojemność: 220g
Cena: 15 zł do kupienia (tutaj)
Moja opinia:
Zgadnijcie kto opróżnił większą część słoiczka ? No oczywiście, że mąż :) Czyli jak widać nie tylko dzieci są potwornymi łasuchami. 
Konfitura pomarańczowa zaskoczyła mnie iście słoneczną barwą, zapachem po otwarciu denka i oczywiście smakiem. We wnętrzu znajdziemy duże cząstki owocu wzbogacone nutką likieru. To nie żaden oszukany i rozdrobniony do granic możliwości produkt. To prawdziwa, egzotyczna konfitura o wyrazistym, lekko kwaskowatym smaku. Można ją kosztować z pieczywem, albo dodać do jakiegokolwiek deseru. Co powiecie na lody z taką konfiturą ? Brzmi kusząco :) Jestem oczarowana produktami ETERNO, o czym już niebawem będziecie się mogły w zupełności przekonać. Czasem oferują Nam naprawdę kontrowersyjne połączenia smakowe, ale jak zawsze wszystko okazuje się znakomite ! 

Zajrzyjcie na stronę ETERNO (klik) i na FB (klik)  

6 komentarzy:

  1. z chęcią bym zjadła ale droga jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie droga, cena adekwatna do jakości :) Takie konfitury ręcznie wytwarzane, jak napisała Angelika, "to nie żaden oszukany i rozdrobniony do granic możliwości produkt. To prawdziwa, egzotyczna konfitura o wyrazistym", jej smak, g5warantuję, jest bezcenny :)

      Usuń
  2. Z ETERNO miałam Cytrynki Rarytas grillowy I Figę z Makiem.Bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam przedziwne kombinacje smakowe. Taka konfitura byłaby idealna do włoskich maccarons

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger