poniedziałek, 22 lipca 2013

Akademia Umysłu - Lato.

Nie jestem zwolennikiem gier komputerowych, ale moja córka je wprost uwielbia. Na spotkaniu blogerek otrzymałam ciekawie zapowiadającą się płytkę z programem edukacyjnym Akademia Umysłu Junior. Jest to część ,,Lato,, 

Akademia Umysłu® to nowoczesne programy edukacyjne i gry logiczne rozwijające możliwości umysłu osóbw każdym wieku.
Skierowane są do wszystkich, którzy chcą rozwinąć kluczowe umiejętności intelektualne potrzebne w szkole czy w pracy zawodowej, a także zdobywać wiedzę w szybki i trwały sposób. Dedykowane są również osobom starszym w celu poprawy pamięci i podniesienia kondycji umysłowej.
Dzięki nim poprawia się pamięć i koncentracja. To zabawa, a jednocześnie ćwiczenia mózgu i rozwój inteligencji.
Programy z serii Akademia Umysłu® to pomoc dla nauczycieli, pedagogów i psychologów pracujących z dziećmi i młodzieżą. Zróżnicowane ćwiczenia stanowią nieocenioną pomoc dydaktyczną oraz element uzupełniający zajęć terapeutycznych.

Oczywiście nie zapomniano o dorosłych i dla nich też przygotowano rozwijające programy. Ja testuję właśnie Koncentrację 1 i powiem Wam, że powolutku mój negatywny stosunek do gier odchodzi w zapomnienie. Ale o tym innym razem, powróćmy do wersji Junior :) 
W każdej części dla dzieci, jako przewodnik po świecie Akademii Umysłu Junior, występuje postać o imieniu ,,Tabi,, Jego słówka : brawo, fantastycznie, dasz radę, nie poddawaj się, działają ogromnie motywująco na malucha. Dzięki takiemu dopingowi dziecko się nie zniechęca, lecz do skutku próbuje rozwiązać zadanie. Każde z nich podzielone jest na 10 poziomów, a zdobywanie ich związane jest z przeogromną radością :) Zadań jest 21.

To świat Akademii Umysłu Junior- Lato. Zadania do wykonania są odpowiednio zróżnicowane i rozwijają określone umiejętności m.in. logicznego myślenia, spostrzegawczości, utrwalają liczenie itp. 

A to ulubione zadania mojej córki :) 
Lody, gdzie trzeba idealnie odzwierciedlić pokazaną na obrazku wersję.

Kwiaty. Szukamy na łące identycznych jak w białej ramce ukazanej w lewym dolnym rogu...

Hopsasa, czyli moc ćwiczeń rozciągających :) 

Zadanka do wykonania są ciekawe, a ich rozwiązywanie umilają odgłosy np. zwierząt. Kiedy maluchy się nudzą, lub też za oknem zacznie padać deszcz, siadają przed komputerem i ćwiczą swoją pamięć :) Wszystko jest odpowiednio rozłożone w czasie,  a więc tak szybko nie uporają się z przejściem wszystkich poziomów. Dostępne są jeszcze trzy wersje programów Junior: Wiosna, Jesień, Zima. 
Gorąco polecam taką rozrywkę, bo już zauważyłam znaczną poprawę u mojej córki jeśli chodzi o liczenie i skupianie na czymś dłuższej uwagi. 
Cena za płytkę to wydatek 39,90 zł do kupienia (tutaj)

Po więcej informacji odsyłam Was (tutaj) i na FB (tutaj) 

4 komentarze:

  1. u nas też kwiatki, motylki i lody królują

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu do czasu nie mam nic przeciwko. Sa juz nawet programy dla malenkich dzieci, ktore siedza na kolanach u rodzicow, tzw. lap-ware, nawet rocznego malucha moga wciagnac

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger