sobota, 11 stycznia 2014

Wafle ryżowe - smaczna, zdrowa przekąska.

Jeśli staracie się ograniczać podjadanie między posiłkami, mogę wam ukradkiem polecić coś co zbytnio w boczki nie pójdzie :) Mam na myśli kolejne waflowe przysmaki od firmy Ekowafel.





Od producenta:

Skład:

Waga: 58 g , 10 listków waflowych w opakowaniu
Moja opinia:
Wafle możemy zajadać na sucho, ja wolałam łączyć je z jakimiś dodatkami. 


Mocno chrupiące, smaczne, lekko słone. Wymarzone do chrupania nie tylko solo, ale i w towarzystwie, niestety wtedy trzeba będzie się podzielić ;) Dzieciakom smakują i nawet powiem wam, że na rzecz tych wafelków zrezygnowały z chipsów! Jeśli kontrolujecie swą wagę, a macie ochotę czasem skonsumować coś lekkiego, polecam sięgnąć po przynajmniej jeden listek wafelka zbożowo - ryżowego. 

Po więcej informacji odsyłam na stronę firmy Ekowafel tutaj i na ich profil na Facebooku tutaj. 

6 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger