środa, 15 stycznia 2014

Czekolada z truflą.

Korzystając z okazji wykrojenia chociaż paru wolnych chwil dla siebie, w niedzielę udało mi się przetestować kolejną maseczkę w formie nasączonej tkaniny. Tą którą dziś wam zaprezentuje otrzymałam od sklepu Kosmetyki dla każdego. Tym razem nie będę was straszyć ani odrobinką swej twarzy otulonej maseczką :)

maseczka czekolada z truflą - Maseczki







Od producenta ( Informacja ze strony sklepu):
Maska My Beauty Diary Czekolada + Trufla obdarowuje skórę odżywczymi składnikami zapewniając jej promienny, zdrowy wygląd. Zawarte w masce wyciągi z ziaren kakaowca i trufli wnikają w głąb skóry pozostawiając ją gładką, miękką i intensywnie odżywioną. Beta Glukan oraz proteiny ryżowe pobudzają skórę i łagodzą podrażnienia. Po zastosowaniu maski skóra jest odżywiona, a cera nabiera zdrowego, świeżego wyglądu.
Skład:
Pojemność: 1 szt w opakowaniu
Cena: za zestaw 10 sztuk 16 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Te chińskie znaczki potrafią przerazić ;) Na szczęście znalazłam wymagane informacje na stronie sklepu i troszkę mi ulżyło. Maseczkę "trzymamy" na twarzy przez 20 minut. Sporo, no i trzeba pamiętać o odpowiednim ułożeniu na kanapie. W przeciwnym bądź razie cała tkanina zjedzie sobie z miejsca przeznaczenia. Rozczarowałam się zapachem maseczki... Spodziewałam się słodkich aromatów, a praktycznie nie wyczułam nic szczególnego. To na pewno nie była czekolada w towarzystwie trufli. Działanie natomiast całkowicie mnie usatysfakcjonowało. Maseczka dobrze nawilża, wygładza i aż czuć intensywne odżywienie skóry. Na pewno będzie idealna do zastosowania przed ważnym wyjściem. Nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy, miło chłodzi, a już na pewno nie podrażnia.

Po więcej szczegółów zapraszam na stronę sklepu Kosmetyki dla każdego tutaj i na Facebook tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger