poniedziałek, 13 stycznia 2014

Dziś u mnie gości smoczy owoc.

Przeglądając ofertę sklepu Goodies.pl rzuciła mi się w oczy styczniowa promocja zapachów oraz ciekawa, owocowa propozycja. Postanowiłam znów poeksperymentować z aromatami i oto jest recenzja kolejnego wosku Yankee Candle.

Sklep internetowy Goodies.pl







Cena: aktualnie w promocji po 4.50 zł ( w regularnej sprzedaży 6 zł) do kupienia tutaj
Moja opinia:
Maniaczka owocowa nie mogła zapomnieć o tym co lubi najbardziej. Tak naprawdę kupiłam kolejne 9 wosków i moje zachwyty nad tymi małymi tarteletkami sięgają zenitu. Doskonale zdaje sobie sprawę, że niektóre z was mogą czuć się już znudzone tym pokazywaniem wyrobów Yankee Candle, ale jeśli coś mnie zauroczyło to dlaczego nie miałabym tego pokazać na łamach bloga prawda ? Dobra, przejdę do rzeczy :) 
Smoczy owoc jest woskiem o nasyconym różowym kolorku, łączącym w sobie dwie nuty zapachowe. Z jednej strony idealnie wyczuwalna gruszka, z drugiej zdecydowanie słabiej truskawka.Maleńki kawałeczek wosku jest ilością wystarczającą by napełnić pomieszczenie słodkim zapachem, przywodzącym na myśl ubiegłe lato. Gdy wiatr hula za oknami, gdy za chwilę z nieba spadną białe płatki śniegu, miło jest "zatopić się" w czymś diametralnie innym, w czymś co przywoła miłe wspomnienia. Zapach smoczego owocu poprawi nastrój i umili długie wieczory.

Zachęcam do zakupów na stronie Goodies.pl tutaj i odwiedzenia ich profilu na Facebooku tutaj.

8 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger