czwartek, 30 stycznia 2014

Psie przysmaki.

W ramach rozpieszczania naszego zwierzaka, od sklepu internetowego O'canis przybyła sporych rozmiarów paczucha. Domyślacie się pewnie, że radość Blanki była ogromna :) Tyle smakołyków w jednym miejscu... Chciałaby zjeść wszystko za jednym zamachem. Nie mogłam jej oczywiście na to pozwolić, ale tak błagalnie na mnie patrzyła, że już w dniu otrzymaniu przesyłki dostała ciekawie zapowiadające się krążki. Muszę dodać, że karm tej firmy moja sunia jeszcze nie miała okazji próbować. Jest więc zupełnym debiutantem lecz pierwsze wrażenia wypadły bardzo pozytywnie :)


Odrobina informacji na temat O'canis:
Wybierając O'Canis, decydują się Państwo na ekologiczną karmę dla psa oraz naturalne przysmaki dla swojego pupila.Od zawsze zwierzęta prowadził ich instynkt, każąc wybierać to co dla nich najlepsze i najzdrowsze. Taka filozofia przyświeca O'Canis do dziś. Produkujemy i udoskonalamy produkty oparte tylko na naturalnych surowcach.„O'Canis jest znane z produkcji karmy dla psa z wysokowartościowej koniny. Z uwagi na wiele pozytywnych opinii klientów,O'Canis wzbogaca wciąż swój asortyment w nowe źródła protein.”Do stałego asortymentu należą produkty pochodzące z mięsa takich zwierząt jak:koń, kangur, kaczka, jeleń, struś i królik.
A oto pierwszy testowany przez Blankę przysmak...




Skład:

Cena: 3.30 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Blanka nie przepada za jedzonkiem z nutą rybną. Najlepiej takie cuda omijałaby szerokim łukiem dlatego więc ogromnie zdziwiłam się, widząc ją pochłaniającą ze smakiem krążki z łososia. No dosłownie oniemiałam;) Za jednym zamachem zjadła trzy bo na więcej jej nie pozwoliłam. Miękkie krążki będą idealną przekąską dla psiaka na spacerze, lub też otrzymane w nagrodę zachęcą go do pozytywnego sprawowania w przyszłości :) Blanka jak zwykle udaje brak zainteresowania fleszem, w rzeczywistości bacznie się wszystkiemu przygląda. 


Tutaj znajdziecie więcej informacji na temat O'canis. Są również na FB

3 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger