poniedziałek, 27 stycznia 2014

Esencja beztroskiego dzieciństwa.

Poszukiwany, wyczekiwany i w końcu przetestowany. Mowa o wosku, który od dawna "za mną chodził". Wielu miłośników Yankee Candle chciało go koniecznie przetopić w swych kominkach, ale na szczęście w sklepie Goodies.pl zrobiono świeżutką dostawę i tak oto stałam się dumną posiadaczką tarteletki z wizerunkiem pluszowego misia:)


Sklep internetowy Goodies.pl






Cena: 6 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
"Soft Blanket" jest mi ciężko opisać. Zapach jest tak trudny do określenia, że praktycznie nie da się go idealnie ubrać w słowa. Musiałybyście zatopić nos w tej małej porcji wosku i dopiero przekonać się co ona potrafi, a potrafi wiele. Na pewno otula nas miłym, ciepłym aromatem jak... miękki koc. Producent wymyślił idealne porównanie :) W całej kompozycji nieco mniej jest cytrusowych tonów, ale ten bursztyn i wanilia radzą sobie wyśmienicie. "Miękki koc " tworzy w mieszkaniu niepowtarzalny klimat, daje możliwość poczucia się jak za czasów dzieciństwa, gdzie największym problemem była zguba ulubionej zabawki. Polubiłam go od pierwszego powąchania i nie żałuję, że musiałam na niego tyle czekać by pojawił się w regularnej sprzedaży... To co oczekiwane z niecierpliwością, ma w końcu najlepszy smak. Wosk polecam zapalić zimowym wieczorem bo wkomponuje się w aurę idealnie :) 

Zachęcam do zakupów w sklepie Goodies.pl tutaj i polecam polubić ich profil na Facebooku tutaj.

8 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger