niedziela, 12 stycznia 2014

Znów rozczarowanie.

Napaliłam się na serię arganową Eveline jak szczerbaty na suchary. Miałam nadzieję, że szampon należący do tejże linii będzie czynił to o czym zapewnia producent. Niestety po raz kolejny zostałam negatywnie zaskoczona.




Od producenta:
Skład:
Pojemność: 150 ml
Cena: 14.64 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Plusów szampon ma niewiele. Tak naprawdę wolałabym by producent nie oznaczał go jako produkt "ileś tam w jednym" bo do niczego dobrego to nie prowadzi. Butelka o śmiesznie małej pojemności wystarcza praktycznie na "chwilę". Na szczęście nie odpadają z niej etykietki, a dodatkowe informacje dotyczące działania kosmetyku, można znaleźć na wierzchnim opakowaniu, kartoniku. Przez sporych rozmiarów dziurkę wylewa się szampon o najzwyklejszej konsystencji. Nic nie zadziwia i póki co nic nie rozczarowuje. 


Zapach jest w tym przypadku główną zaletą i gdyby nie on nie dałabym rady wykończyć całej butelki. Jest bardzo miły, taki orzechowy, długo utrzymujący się na włosach. Teraz to co najgorsze czyli działanie, a może raczej brak działania jak kto woli;) Szampon już za pierwszym razem tak splątał moje włosy, że po umyciu nie mogłam ich swobodnie rozczesać. Pasma stały się matowe, bez jakiegokolwiek blasku, sianowate. Wyglądały tak, jakbym ich po prostu nie umyła. Niestety i skóra głowy zareagowała po pewnym czasie negatywnie, napadając na mnie falą łupieżu. Na szczęście problem został zażegnany. Jak już wspominałam butelka nie ma wielkiej pojemności i co tu dużo ukrywać, szampon dla mnie tani nie jest. Szkoda, że arganowa moc od Eveline mnie nie oczarowała. Cała nadzieja w innych kosmetykach z tej serii, chociaż sądząc po kilku opiniach chyba znów różowo nie będzie :/ 

Szampon otrzymałam na spotkaniu blogerek od Archamedia. 

8 komentarzy:

  1. nie lubię takich matowych włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie musisz wystrzegać się tego szamponu.

      Usuń
  2. Ostatnio sporo o nim czytam, opinie bardzo rózniące się od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w domu NIC z tej serii juz nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na razie raz użyłam więc jeszcze opinii sobie nie wyrobiłam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger