wtorek, 14 stycznia 2014

Ciasteczka z czekoladą, wersja dla tych będących wiecznie na diecie ;)

Słodycze muszę ograniczać, ale radości płynącej ze stosowania kosmetyków o zapachu ciastek z czekoladą nikt mi nie zabierze. Za wszystkim stoi Fennel i ich "smakowity" jogurt.


JOGURT DO CIAŁA O ZAPACHU CIASTECZEK Z CZEKOLADĄ




Od producenta:

Skład:

Pojemność: 300 g
Cena: ok. 30 zł
Moja opinia:
Kto go nie poznał niech żałuje. Jeszcze nigdy nie miałam tak miłego dla nosa kosmetyku o zapachu wprost do zjedzenia. Plastikowy słoiczek prezentuje się jako opakowanie bez skazy, w środku zawartość została dokładnie zabezpieczona membraną, pełen profesjonalizm ;) Wiadomo z odkręcaniem nakrętki tłustymi czy mokrymi łapami może być ciężko, lecz do wszystkiego idzie się przyzwyczaić. Jak wspomniałam zapach powala na kolana. Jest słodziutki, pozbawiony chemicznych naleciałości, miły i długo utrzymujący się na skórze. Konsystencja leciutka, coś na podobieństwo  budyniu, a nie jogurtu, ale jak zwał tak zwał. Ważne że kosmetyk nie "obciąża" skóry i wchłania się szybko.




Dla mnie nawilżenie plasuje się na wysokim poziomie. Skóra na pewno staje się miększa, gładsza i delikatna, czy elastyczna ? Raczej nie. Kosmetyk jest bardzo wydajny. Używam go już jakiś czas i właśnie dziś sprawdzałam, że w słoiczku pozostała jeszcze połowa pyszności. W związku z tym cena już mnie tak nie przeraża, niestety dostępność raczej tak :/ Gdzie ja znajdę drugie takie cudo gdy już wykończę to opakowanie. Póki co cieszę się tym co mam, a do kompletu w miarę możliwości z pewnością zakupię ciasteczkowy peeling. Nie mam zamiaru żałować sobie słodyczy dla ciała ! :) 

Tutaj znajdziecie całą gamę produktów Fennel. Lubicie takie "zjadliwe" zapachy ? 

8 komentarzy:

  1. Fennel kiedyś miałam, bardzo przyjemne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam słodkie, jadalne zapachy, więc ten jogurt na pewno przypadłby mi do gustu. O kosmetykach Fennel czytałam same pochlebne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam pozostałe jogurtowe rarytasy do ciała od Fennel :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger