czwartek, 30 stycznia 2014

Długotrwały podkład kryjący od Eveline.

Z racji posiadania cery nieidealnej od podkładu wymagam totalnego krycia. Niestety jeszcze nie natrafiłam na taki, który wytrzymałby na twarzy przez cały dzień. Ten, który dziś wam pokazuje też tego nie czyni. Cóż, pewnie znów będę musiała rozpocząć na nowo swe poszukiwania. Tymczasem zapraszam was na recenzję podkładu Eveline.








Od producenta:
Skład:
Pojemność: 30 ml
Cena: 16.20 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Odcień o dziwo przypasował mi wprost idealnie i podczas kolejnych zakupów z pewnością wybrałabym ponownie ten oznaczony numeracją 01. 


Zapach... odstrasza. Może jestem na tym punkcie przewrażliwiona, ale niestety podkład nie pachnie jak kwiatki na łące. Na szczęście tego typu "aromaty" są krótkotrwałe i po paru minutach odchodzą w zapomnienie. Konsystencja podkładu na bardzo dobrym poziomie. Kosmetyk nie jest rzadki czy też wręcz przeciwnie gęsty i zbity. Można go z łatwością rozprowadzić na skórze bez jakiegoś specjalnego manewrowania ;) Obiecano nam produkt pięć w jednym lecz co do pewnych zalet opiewanych przez producenta mam pewne wahania. Podkład w moim odczuciu należy do grona tych, które kryją co mniejsze niedoskonałości. Z większymi zmianami skórnymi sobie po prostu nie radzi. Jak już wspominałam we wstępie, jego trwałość przez 16 godzin jest chyba niemożliwa do osiągnięcia. Po góra 4h. trzeba nanieść małe poprawki w strefie T. Polubiłam go jednak za miłe dla skóry nawilżenie i nie narażanie jej na złuszczenia. Podkład Magical cover nie zapycha porów, więc trądzikowa cera może odetchnąć z ulgą. Cena kosmetyku i dosyć dobra dostępność w drogeriach zachęcają do eksperymentów. Plusik za zawartość SPF 10. Znacie ten podkład ? Możecie podzielić się w komentarzach opiniami na jego temat ? :)

9 komentarzy:

  1. o ciekawy nawet jest :) ja mam jak na razie cały zapas różnych podkładów i najpierw je muszę wykorzystać apotem, kto wie? może skuszę się na ten?
    pozdrawiam i obserwuję :)
    Paulina S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Nie jest taki najgorszy i co ważne tani. Także gdyby było z nim coś nie tak nie żal będzie wydanych pieniędzy :)

      Usuń
  2. dla mnie za ciemne kolory mają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie o dziwo przypasował chociaż jestem strasznym bledziuchem ;)

      Usuń
  3. nie miałam nigdy tego akurat..

    OdpowiedzUsuń
  4. a zazwyczaj podkłady ładnie pachną,ja nie pamiętam chyba nigdy nie miałam z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że zapach podkład krótko się utrzymuje :)

      Usuń
  5. Używałam go raz, ale ma jak dla mnie za ciemny odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, też mi się na początku wydawał zbyt ciemny, ale jakoś za drugim czy trzecim razem zauważyłam, że fajnie współgra z moją skórą.

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger