czwartek, 23 stycznia 2014

Zimą miej go zawsze przy sobie.

W tym roku zima nie jest dla mnie taka zła, ale i tak muszę pamiętać o zabezpieczeniu twarzy przed działaniem mrozu i wiatru. Do tego celu służy mi od jakiegoś czasu krem od firmy Floslek.






Od producenta:
Skład:
Pojemność: 75 ml
Cena: 27.60 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Krem mam zawsze pod ręką i dość często traktuje nim swą twarz. Wieczorem natomiast używam go do nawilżenia suchej skóry na łokciach i kolanach. Pod względem odżywienia i zapewnienia skórze odpowiedniej ochrony jest po prostu mistrzem. Myślałam, że będzie ciężki i spowoduje wysyp wyprysków. Jednakże po szybkim wchłanianiu nie zauważam żadnego tłustego filmu który zapychałby i dodawał przysłowiowej oliwy do ognia. Jest to produkt bezzapachowy z dużą zawartością mocznika, także uważajcie jeśli jesteście na ten składnik uczulone. Mnie kolejny kosmetyk z serii Emoleum przypadł do gustu chociaż cena trochę wysoka. Wydajność stoi na wysokim poziomie pomimo tego, że konsystencja jest odrobinę lejąca. Krem nawilżający Emoleum można stosować nawet pod makijaż chociaż ja w ten sposób z niego nie korzystam. Na mrozach jednak spisuje się bez zarzutu i wreszcie uchronił mnie przed skórą podrażnioną przez paskudny wiatr oraz niskie temperatury. 

Tutaj macie możliwość poznania całej oferty Floslek, a tutaj profil firmy na Facebooku. Znacie serię dla wrażliwców o nazwie Emoleum ? 

8 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger