niedziela, 5 stycznia 2014

Relaks rodem z prawdziwego SPA.

Kto z nas po całym dniu pracy nie ma ochoty na relaks w wannie pełnej piany... Ja mam i to prawie zawsze:) Częściej wybieram pachnące płyny do kąpieli niż sole, ale w tym przypadku zrobiłam wyjątek i wcale swej decyzji nie pożałowałam. Tołpa od jakiegoś czasu rządzi w mej łazience i po raz kolejny nie zawiodłam się na ich produkcie.






Od producenta:

Skład:
Pojemność: 60 g
Cena: 7.98 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Saszetkę podzieliłam na dwa razy. Tak na upartego można wsypać całą jej zawartość za jednym zamachem, ale ja postąpiłam inaczej. Po otwarciu opakowania poczułam bardzo intensywny zapach... nie powiem troszkę się go przestraszyłam bo taki drażniący, mocny. Jednak wraz z dalszym zaznajamianiem się z produktem zaobserwowałam utratę siły aromatu, nie sądźcie jednak że podczas kąpieli ulatnia się zbyt szybko. Nie ! Przez cały relaks w wannie dzielnie mi towarzyszył, a nawet po opuszczeniu mojego domowego SPA ciągle gdzieś go tam w myślach miałam. Otulał mą skórę nutą szałwii oraz w mniejszym stopniu bergamotki. Kryształki jak widzicie nie są duże. Rozpuszczają się niestety powoli także nawet przy końcu kąpieli gdzieś tam na dnie wanny w stanie nienaruszonym sobie pływają. Z pewnością dzięki tej borowinowej soli uzyskałam stan jak po wyjściu z prawdziwego SPA. Zrelaksowana, odprężona, nastrój poprawiony na całego - tak właśnie się czułam. Sól nie wysuszyła skóry, nie podrażniła jej. Myślę, że będzie również "pasować" po intensywnym wysiłku fizycznym, kiedy to nasze ciało wymaga natychmiastowego odświeżenia, ukojenia. Za tak niewielkie pieniądze mamy możliwość poprawić sobie humor nawet po całym dniu ostrej harówki;) 

Zapraszam na stronę firmy Tołpa i na profil facebookowy

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Polubiłam ją i aż żal mi było gdy ostatnie kryształki opuściły opakowanie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam nie rezygnować z wanny i dobrze na tym wyszłam ;)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger