poniedziałek, 20 stycznia 2014

Kwiaty na plaży.

Miałybyście ochotę na słodkie leniuchowanie nad morzem ? Złocisty piasek, zapach morskiej bryzy... i kwiaty. Wprawdzie na podłożu z piasku bujna roślinność nie rośnie, jednakże wyobraźnia tworzących wsoki Yankee Candle nie ma chyba żadnych granic :) Rezultatem kolejnego zamówienia w sklepie internetowym Goodies.pl była miła dla zmysłów tarteletka...

Sklep internetowy Goodies.pl






Cena: 6 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
W tej kompozycji aromatycznej rządzi lilia :) Bynajmniej takie są moje odczucia i każda z was może mieć inne wrażenie. Niemniej jednak kwiatowe zapachy są przeze mnie w okresie zimowym rozchwytywane i wybierane baaaardzo często. "Kwiaty na plaży" to wosk miły, przyjemny, a w żadnym wypadku nie duszący. Nie przyprawił mnie o ból głowy co zwykle lubią czynić jemu podobne tarteletki. Chyba najważniejsze dla mnie było to, że nawet rankiem dnia kolejnego, wyczuwałam skutki palenia Beach Flowers. Znaczy się, trafiłam na solidny egzemplarz :) 

Zachęcam do zakupów w sklepie internetowym Goodies.pl, przesyłka to istna torpeda :) Tutaj ich profil na Facebooku. Lubicie świece o zapachu kwiatów ? 

7 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger