sobota, 25 stycznia 2014

Perfekcyjny kolor za jednym pociągnięciem.

Na blogerskim spotkanku otrzymałam od Archamedia konturówkę do ust Eveline. Nie używam takich cudów, bo po prostu nie umiem się tym czymś posługiwać. A zrobić z siebie pośmiewisko to lepiej już nie ryzykować. W zaciszu własnego domu, gdzie jedynymi obserwatorami mojego obcowania z kredką byli najbliżsi, testowałam i testowałam :)











Od producenta:
Perfekcyjny kolor za jednym pociągnięciem!
Konturówka do ust to podstawa profesjonalnego makijażu ust. W kilka sekund koryguje kontur ust i nadaje im odpowiedni kształt.
Niezależnie od tego, czy Twoje usta są za wąskie, czy zbyt duże konturówka Max Intense Colour nada im pożądany wygląd. W zależności od potrzeb optycznie powiększy usta lub sprawi, że będą wydawały się mniej pełne.Sześć modnych i ponadczasowych kolorów perfekcyjnie łączy się z pomadką, przez co usta wyglądają niezwykle naturalnie. 
Cena: 6.37 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Konturówka aktualnie leży sobie w szufladzie i raczej nieprędko z niej wyjdzie. Kolorek nie powiem ma fajny, a jedno pociągnięcie gwarantuje jego idealne uzyskanie zgodnie z obietnicą producenta. Cóż z tego jeśli ja jestem w tych sprawach totalnym nowicjuszem. Wykorzystałam kredkę dosłownie minimalną ilość razy tylko na potrzeby poznania. Konturówka z pewnością ujarzmia pomadkę, która lubi wypływać poza kontur ust w najbardziej nieodpowiednim momencie i gdy razem będą odpowiednio dobrane kolorystycznie, nie stworzą horroru. Co do samego kształtowania ust... hmm.. pewnie osoba sprawnie posługująca się konturówką coś zdziała, ja się nawet za to nie zabieram. Plus daję za zatyczko - temperówkę. Jak widzicie taka ze mnie makijażowa oferma, ale jeśli używacie konturówek to może spróbujecie poeksperymentować z tą od Eveline ?

10 komentarzy:

  1. Używam konturówek bo mam wąskie usta.Mając wybór w sklepie ,,,wybiore taką z temperówką.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używam konturówek,ale wygląda fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie znam się na konturówkach, ale tak na mój gust jest ok :)

      Usuń
  4. Hej więcej odwagi !! ja widzę że wszystko u ciebie prędko z szafy nie wyjdzie :-) spróbuj i wyjdź w świat na pewno poczujesz różnice :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie czuje potrzeby używania konturówki ;)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger