czwartek, 16 stycznia 2014

Na paznokciach zagościły pandy ;)

Jeśli nie potraficie tworzyć na paznokciach wymyślnych wzorków, polecam wam ozdobienie ich nietypowymi naklejkami. Nietypowymi bo wodnymi. Dzięki uprzejmości Naklejki Wodne do testów otrzymałam 5 arkusików z wybranymi przeze mnie wzorkami. Dziś pokażę wam tylko pandy, a na resztę przyjdzie jeszcze czas. Naklejki aplikuje się wprost banalnie. Wystarczy wyciąć wybrany wzór z arkusza, wilgotnym wacikiem zmoczyć tekturową warstwę do momentu oddzielenia się jej zasadniczej części. Umieścić wzorek bardzo delikatnie na płytce paznokcia, wygładzić powierzchnię naklejki wilgotnym wacikiem, pokryć dla trwałości lakierem bezbarwnym lub nabłyszczaczem, żelem UV, lakierem hybrydowym.


Pandy są mniejsze, większe, czyli praktycznie pasują na każdy paznokieć. Ja zdecydowałam się na wzorek na kciuku i palcu serdecznym. Naklejki prezentują się wspaniale na typowo jasnych kolorach lakierów, ale oczywiście każda z was może postąpić tak jak uważa :) 



Jeśli chcecie zakupić takie oto naklejki, zerknijcie na allegro i wybierajcie śmiało( klik). Ostrzegam, że decyzja łatwa nie będzie, a cena kusząca. Za arkusz zapłacicie 3,20 zł. Przy zakupie pięciu naklejek, jedna gratis. Myślę, że warto coś takiego mieć ;) Zaglądajcie do mnie w miarę możliwości bo już niebawem pokażę wam inne, ciekawe warianty wodnych naklejek. 

8 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger