środa, 8 stycznia 2014

Daj swej skórze to co najlepsze...

Od pani Sylwii z Equilibra otrzymałam w ostatniej paczce nie tylko kosmetyk do włosów. Uraczono mnie również maseczką w płatku z którą do tej pory nie miałam przyjemności obcować.

BEAUTY FORMULAS
ROZŚWIETLAJĄCA MASECZKA NA TWARZ


Od producenta:
Skład:

Pojemność: 1 szt. w opakowaniu
Cena: ok. 7 zł
Moja opinia:
Maseczka ma postać nasączonej płynem tkaniny. Nie przepadam za taką formą maseczek bo nie potrafię ich idealnie nałożyć na twarz. Zawsze wpadnie mi odrobina kosmetyku do oka lub ust. Najlepiej jest się położyć by cały płat nie spłynął nam na dekolt ;) Kiedy już wygodnie się umościmy, poczujemy dotkliwy chłód bijący od tejże maseczki. Tak jakby obkładano nas kostkami lodu. 


Po 15 minutach zdjęłam tkaninę z twarzy i całą resztę płynu który pozostał na skórze, dokładnie wmasowałam. Od razu po aplikacji poczułam idealne nawilżenie. Cera faktycznie nabrała gładkości, blasku. Nie została pokryta lepką warstwą co notorycznie zdarzało mi się uzyskać po maseczkach w formie płatka. Jedyne do czego mogę się przyczepić to do ceny... Za taką jednorazową przyjemność trzeba jak dla mnie sporo zapłacić. Dlatego więc zazwyczaj wybieram maseczki w formie kremu w saszetkach lub tubkach. Mogę sobie je wtedy dowolnie dozować, dzielić itp. A może widziałyście gdzieś ten kosmetyk w cenie niższej niż tą którą ja podałam ? Dajcie znać co i jak ;) 

Zachęcam do zaglądania na stronę Equilibra jeśli ich produkty są do dziś dla was obce. 

4 komentarze:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger