piątek, 24 stycznia 2014

Idealny biustonosz.

Mogłoby się wydawać, że w kwestii staników nic nie może kobietę zaskoczyć. No bo przecież nie wyróżniają się niczym szczególnym, (pomijając rozmiar) i praktycznie możemy kupić je w każdym sklepie odzieżowym. Nieprawda ! Jestem osobą, która potrzebuje biustonosza w dużym rozmiarze, a w sklepach w mojej miejscowości takich nie dostanę. Jeśli już sprzedawczyni coś tam na mą prośbę sprowadzi to wygląda to jak obraz rozpaczy, a nie stanik. Dzięki uprzejmości Pani Moniki Zielskiej, założycielki oraz projektantki firmy Incario, miałam możliwość otrzymać biustonosz idealny. Aktualnie nie znajdziecie go w sprzedaży, gdyż jest to zapowiedź nowej wiosennej kolekcji. Ja jako pierwsza otrzymałam wyrób pani Moniki i strasznie się z tego powodu ucieszyłam. Miło jest dostać coś unikalnego ;) Z resztą popatrzcie jak to cudo się prezentuje... 









Ten model biustonosza urzekł mnie misternymi haftami. Wszystko tak dopracowane, że aż przyjemnie założyć na swe ciało :) Maleńka kokardka wygląda elegancko i gustownie. W końcu przepych nie zawsze jest na miejscu. Biustonosz jest bardzo, bardzo wygodny. Jeszcze nigdy nie miałam tak przyjemnego w noszeniu staniczka, który nie wbijałby się w ciało czy też krępował ruchów. Miseczki są miękkie, wzmocnione fiszbinami by biust wyglądał idealnie:był pięknie zebrany, uniesiony. Ramiączka nie odciskają się na skórze czego po prostu chyba nie mogłabym znieść przez dłuższy czas. Podczas noszenia tego modelu biustonosza, praktycznie się go nie czuje. Piersi nie "wylewają" się poza miseczki, pas staniczka jest dosyć szeroki co nadaje całości stabilności. Biustonosz po praniach zachował cały swój urok i kształt. Miseczki nie zostały zdeformowane. To znak, że Pani Monika tworzy swe wyroby z najwyższej jakości materiałów. Rozmiarówka nie jest zawyżona czy też wręcz przeciwnie, zaniżona. Jestem mega zadowolona z biustonosza od Incario i ciągle dziwie się że taka niepozorna rzecz, a potrafi wprawić kobietę w wyśmienity humor :) Wypatrujcie więc pojawienia się tego modelu w regularnej sprzedaży tutaj. Obowiązkowo polubcie firmowy profil na FB tutaj. Kupujecie staniczki w sklepach internetowych ? 

10 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger