środa, 1 stycznia 2014

Smak lata zamknięty w szklanej butelce.

Mowa o przepysznym syropie truskawkowym od firmy Herbapol w Krakowie SA. Dzięki niemu nawet najnudniejszy dzień nabiera barw i smaków :)





Od producenta:

Pojemność: 400 ml
Cena: 4.69 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Uwielbiam truskawki i szczerze żałuję, że sezon na nie nie trwa dłużej. Są na szczęście jeszcze syropy, które dzielnie odzwierciedlają te maleńkie, czerwone pyszności. My pijemy je najczęściej z wodą (gazowaną lub nie), no i jako dodatek do herbatki. 



W zależności od ilości wlanego syropu napój uzyskuje bursztynową barwę i lekko słodki smak. Truskaweczki są faktycznie wyczuwalne chociaż brakuje mi ich aromatu. No cóż, na te prawdziwe muszę poczekać do lata ;) 

Zapraszam na stronę firmy tutaj i na Facebook tutaj. Lubicie truskawki ? Kupujecie w okresie zimowym takie syropy czy macie własne zapasy ? Mnie w tym roku nie udało się stworzyć wielu buteleczek z sokami bo owoców było zdecydowanie mniej niż dwa lata temu :( 

9 komentarzy:

  1. kocham takie smaki!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pijąc takie syropy od razu człowiek czuje się lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. po sokach i syropach z premiumrosa na inne juz nie patrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mają niezłe, ale jakoś nie skradły mojego serca ;)

      Usuń
  4. pychotka :)
    ja przetwory robię sama,ale soków nie.. chyba musze się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też robię, ale owoców nie zawsze wystarczy na przetwory :)

      Usuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger