czwartek, 9 stycznia 2014

Naleśniki z konfiturą.

Będąc dzieckiem notorycznie wyjadałam zapasy konfitur w spiżarni. Mama często złościła się z tego powodu bo oczywiście po fakcie zauważała moje niecne uczynki ;) Od sklepu AleDobre.pl otrzymałam konfiturę, którą zarówno w okresie dzieciństwa jak i teraz, będąc dorosłą, zjadłabym za jednym zamachem. Uchowała się na szczęście i posłużyła jako nadzienie do naleśników.






Od producenta:

Cena: 12.99 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Tak jak wspomniałam, konfitura powędrowała do naleśników, ale nie obeszło się bez tradycyjnego próbowania łyżeczką ;) Moje maluchy nie przepadają za cytrusami, ale takim słodkim przetworem nie pogardziły i wcale im się nie dziwie. W konfiturze nie wyczuwamy goryczki, są tylko słodkie pomarańcze i korzenne przyprawy. Potężne kawałki owocu wyglądają nie tyle dekoracyjnie, co uświadamiają nas, że produkt jest jak najbardziej naturalny, wyprodukowany ręcznie z wielką starannością. Plusem jest ciekawa oprawa słoiczka, na prezent dla znajomej jak znalazł ;) Minusem niestety dość wysoka cena... 

Zobaczcie tutaj jakie jeszcze konfitury ma swej ofercie dla was sklep AleDobre.pl. Są również na Facebooku tutaj. A może same przygotowujecie przetwory z wykorzystaniem pomarańczy ? Podzielicie się przepisem ? 

7 komentarzy:

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger