czwartek, 31 lipca 2014

Krem do rąk z miodem i żurawiną.

W ramach współpracy z EtnoBazar.pl po raz kolejny otrzymałam ciekawy produkt. Tym razem zdecydowałam się na krem do rąk, ponieważ tego typu kosmetyków nigdy nie mam dość. Zawsze dźwigam przy sobie tubeczkę kremiku i stosuje o każdej porze dnia. 









Od producenta:
Skład:
Pojemność: 70 ml
Cena: 13.50 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Po przejrzeniu oferty, musiałam skusić się właśnie na ten kosmetyk. Dlaczego ? Zachęcił mnie drewniany patyczek, jako "ułatwiacz" wyciskania kremu z wnętrza tubki :) Czegoś takiego jeszcze nie miałam, niby niewielki, prosty dodatek, a ułatwia stosowanie i pozwala na wydobycie każdego mililitra produktu z opakowania. Krem oczarował mnie swą konsystencją. Delikatna, leciutka, szybko rozprowadzająca się na skórze. Wchłanianie bez pozostałości lepkiej, tłustej warstwy. Gdybym miała jeszcze w upalne dni męczyć się ze śliskimi łapkami, chyba nie dałabym rady wytrzymać nawet sekundy ! Zapach to dla mych zmysłów coś innego. Połączenie miodu i żurawiny pod względem aromatu mnie przypadło do gustu. Dłonie przez długi czas pachną owocowo, rześko i przyjemnie. 
Kosmetyk solidnie nawilża nawet mocno przesuszone ręce, takie jak moje. W okresie letnim mam z tym spory problem, ale krem wszystko rozwiązuje :) Przy dłuższym, systematycznym stosowaniu obserwujemy wygładzenie i uelastycznienie skóry skazanej chcąc czy nie chcąc, na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych. Dłonie są naszą wizytówką, w związku z tym musimy o nie odpowiednio zadbać. Ten krem, to pierwszy krok do osiągnięcia sukcesu.

Krem do rąk z miodem i żurawiną możecie zakupić na stronie dystrybutora tutaj. Warto również zaglądać na profil facebookowy EtnoBazar.pl tutaj.

5 komentarzy:

  1. ma bardzo fajne opakowanie, chętnie bym go wypróbowała, szkoda, że nie jest dostępny stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie bardzo pomysłowe, a zapach... cudo ! :)

      Usuń
  2. ten drewniany patyczek jest ekstra!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł z tym patyczkiem.Często w tubce zostaje spora porcja kosmetyku a ja nie znoszę rozcinania tubek gdyz kiedyś podczas takiej czynności niezle sobie ręke przeciekłam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger