piątek, 4 lipca 2014

Na słodko i na słono.

Dziś postanowiłam zaprezentować wam na pokuszenie dwie przekąski o całkowicie odmiennych smakach. Będzie coś dla wielbicieli smakołyków słonych i dla tych, którzy nade wszystko kochają słodkości. Obydwa produkty otrzymałam od BeGlu.






Waga: 55 g
Cena: 3.60 zł do kupienia tutaj
Moja opinia:
Oj dawno nie jadłam takich misiaczków. Pamiętam, że zajadałam się podobnymi będąc małą dziewczynką. Interesująca forma snacków będzie wielką zachętą dla najmłodszych. Smak chrupek przypadł mi do gustu, nie są zbyt słone, producent uplasował się na akuratnym poziomie pod względem takich dodatków :) Od czasu do czasu można sobie pozwolić na chwilę łakomstwa prawda ? 




Waga: 150 g
Cena: 6.30 zł do kupienia tutaj
Moja opinia: 
U mnie skonsumowane do popołudniowej kawki :) Chrupiące, lekko słodkie. W środku każdej poduszeczki znajdziemy przepyszną masę o waniliowym smaku. Nawet moja przyjaciółka podchodząca z dystansem do jakichkolwiek słodkości, zjadła pełną garść tych maleństw. Na poprawę humoru jak najbardziej przyjemny pocieszacz :) 

A wy na który produkt skusiłybyście się w pierwszej kolejności ? Zachęcam do zakupów u BeGlu (klik) i zaglądania na ich profil facebookowy (klik).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger