środa, 16 lipca 2014

Suplement diety Gincomax.

Jakiś czas temu otrzymałam trzy suplementy BS Farm. Dziś przedstawię wam jeden z nich, a dokładniej ten, który testował mój tato.






Od producenta:
Skład:

Pojemność: 40 kapsułek
Cena: 26.40 zł 
Moja opinia:
Opakowanie suplementu poza oczywiście kapsułkami, zawiera wszystkie wymagane informacje co do składu, zastosowania, ostrzeżeń itp. Tato nie został przerażony wielkością tabletek, mówił że połykał je bez najmniejszego problemu obficie popijając wodą. Po codziennej porcji takiego suplementu nie czuł się otępiały, produkt nie wpłynął negatywnie na organizm w żaden sposób. Nie pojawiły się również dolegliwości ze strony układu pokarmowego. Gincomax podarowałam tacie ze względu na jego problemy z bólem podczas chodzenia i szumami usznymi. Po kuracji suplementem może z dumą stwierdzić, że czuje się coraz lepiej. Naturalnie dolegliwości nie zniknęły całkowicie, ale zmieniły swój stopień nasilenia praktycznie do zera. Zamierzam dokupić mu kolejne opakowanie Gincomaxu by wzmocnić pozytywne efekty. Codzienne zażywanie jednej kapsułki nie jest kłopotliwe, tato nie lubi zażywać leków przykładowo dwa razy dziennie :) Pamiętajcie jednak że Gincomax jest suplementem, a więc bez chęci z naszej strony w postaci odpowiedniej diety, nie osiągniemy zadowalających efektów. 

Strona internetowa BS Farm tutaj, profil facebookowy Twoje suplementy tutaj. Zażywacie może aktualnie jakieś suplementy ? 

4 komentarze:

  1. Fajnie , że się sprawdził i że rzeczywiście pomaga; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się boję o mój żołądek dlatego nie łykam żadnych supli :<

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger