niedziela, 13 lipca 2014

Smacznie i szybko - słoikowe wyroby Stek-Rol.

Nie zawsze mam ochotę siedzieć przy garach i przygotowywać wystawny obiad. Gdy dopadnie mnie wielki leń, lub też gdy domownicy nie mogą długo czekać bo głód daje o sobie znać, wtedy warto sięgnąć po słoikowe wyroby firmy STEK - ROL








Pojemność: 500 g
Moja opinia:

Zawartość trzech słoiczków jest w stanie poskromić wieeelki głód. Oczywiście nie chodzi mi o zjedzenie wszystkiego na raz :) Produkty zaskakują wysoką jakością i wybornym, tradycyjnym smakiem. Nie jest to przemielona, mięsna papka, która charakteryzuje gotowe jedzenie. Jeśli moje dzieci pałaszowały kanapki z wykorzystaniem powyższych produktów, znaczy że jest dobrze, a nawet bardzo dobrze! Pociechy trudno zachęcić do konsumpcji słoikowego jedzenia. 
Gdy brakuje nam czasu na przyrządzenie posiłku, gdy spędzamy wakacje pod namiotem, lub w innym miejscu gdzie o kuchni z prawdziwego zdarzenia można pomarzyć, warto wyciągnąć z zapasów takie produkty Stek-Rol i zajadać. Głód odejdzie w zapomnienie, a my znów będziemy mieli ochotę na przykładowo dalekie wędrówki :)

Strona internetowa Stek-Rol tutaj i ich profil na Facebooku tutaj. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 To co kobieta lubi najbardziej... , Blogger